Heineken z vizionarskim projektom: obleka iz pločevink
Heineken že desetletja ustvarja trenutke kakovostnega druženja in odpira vrata svežim pogledom na svet.

Kot globalna ikona, ki s svojo odprtostjo in svetovljanstvom povezuje ljudi po vsem svetu, znamka dokazuje, da druženje presega običajne okvire – gre za soustvarjanje izkušenj, ki povezujejo ljudi, širijo obzorja in navdihujejo nove poglede. Prav s to vizijo Heineken odpira novo dimenzijo druženja – modni oder kot prostor dialoga, ustvarjalnosti in inovativnosti.
Svojo vizionarsko energijo je Heineken izrazil skozi dve unikatni kreaciji oblikovalke Matee Benedetti, ki je v okviru Evropske prestolnice kulture GO!2025 v Novi Gorici pripravila izjemen modni spektakel GO!2025 x Benedetti Life.

Več kot 1000 ur dela
Za obleki, ki ju je na pisti dogodka s karizmo predstavila Zala Djurić, je oblikovalka v procesu ustvarjanja uporabila odpadne pločevinke Heineken, iz katerih je nastalo več kot 5.000 drobnih krogcev. Vsak je bil ročno izrezan in natančno všit, kar je skupaj zahtevalo več kot 1.000 ur skrbnega dela in štiri mesece popolne predanosti.


Vsak detajl oblek nosi svojo zgodbo in predstavlja poklon ustvarjalnosti, ročnemu delu ter viziji prihodnosti, ki združuje estetiko in inovativnost. Heineken je s tem projektom znova potrdil izraz sodobne kreativnosti in urbane energije.
Kreaciji na razstavah in modnih revijah
Unikatni kreaciji bosta razstavljeni v prostorih studia Benedetti Life v Centru Rog v Ljubljani do konca decembra 2025. Vmes bosta obleki iz pločevink na ogled tudi na Ljubljanskem tednu mode, 17. oktobra 2025, na modni reviji Heineken Select, skupaj s kreacijami osmih mladih oblikovalcev – nagrajencev posebne kategorije natečaja From Waste to Beauty, ki ga je Benedettijeva organizirala v sklopu vsebin GO!2025.

E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se