Mercator: Decembra prodajo okrog 35 ton bifteka
Prazničnih dni si ne znamo predstavljati brez bogato obložene mize (in hladilnika). Da si zato trgovci lahko veselo manejo roke, saj se prodaja zlasti prehrambenih, pa tudi drugih izdelkov v prazničnem času izjemno poviša, je jasno.

„Božični in novoletni prazniki ljudem tradicionalno veliko pomenijo, zato si praznično ponudbo začnejo ogledovati že v novembru. Na splošno lahko rečemo, da potrošniki pred prazniki kupujejo najprej izdelke za obdaritev in okrasitev, kar mnogi porazdelijo na oba zadnja meseca v letu, nato pa tik pred zdajci še izdelke za praznično mizo. Pri tem kombinirajo izdelke različnih cenovnih in kakovostnih razredov. Kupci so torej še vedno racionalni, opažamo pa več optimizma.
V Mercatorju zato ponujamo res veliko izbiro izdelkov, po katerih kupci povprašujejo pred prazniki, da lahko kupijo vse na enem mestu. Ponudbo in akcije podrobneje predstavljamo v naših rednih tedenskih letakih in posebnih letakih, na primer igrače, okraski, vina, delikatesa, sladki izdelki, vse za peko in podobno,“ so povedali v korporativnem komuniciranju Mercatorja.
Pred prazniki imajo v ponudbi še več gurmanskih izdelkov, darilnih kompletov, izdelkov za praznično mizo in okraske. Tradicionalno se pred prazniki največ proda delikates, svežega mesa in svežih mesnih pripravkov, ki jih je treba doma samo še speči.
In česa prodajo največ v Hofru, Lidlu in Šparu
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se