© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 4 min.

Bubaba: ko je nežnost postala prva izbira mamic


Oglasno sporočilo
13. 10. 2025, 16.15
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

V trenutku, ko mamica prvič stisne svojega otroka k sebi, se rodi nova zgodba – zgodba topline, varnosti in neprecenljive ljubezni.

kolekcija bubaba, otroški izdelki
Matej Čepl

Prav te občutke v vsakem svojem izdelku piše blagovna znamka Bubaba, ki letos praznuje že 14 let obstoja. Na posestvu Vuglec Breg na Hrvaškem je potekala ekskluzivna predstavitev nove kolekcije Bubaba 2025/26, kjer so influencer mamice in novinarke iz Slovenije ter Hrvaške doživele čarobno zgodbo nežnosti.

Čarobna zgodba, stkana z nitmi ljubezni

Bubaba je v petek, 10. 10. 2025 znova dokazala, da je več kot le blagovna znamka otroških tekstilnih izdelkov. Je obljuba nežnosti in nežna roka, ki varuje prve trenutke otroštva. Od leta 2011, ko so v lastni proizvodnji v Začretju ustvarili prve ročno sešite posteljnine, se je kolekcija razcvetela v pravo pravljično kraljestvo skoraj 200 izdelkov – od najmehkejših dekic, brisačk in tetra pleničk do čarobnih spalnih vreč, več delnih posteljnin, slinčkov, foteljev, materinskih blazin in ljubkih otroških gnezdec.

Vsak kos je bil predstavljen v ambientu, ki je izžareval domačnost, toplino in sodobno estetiko. Gostje so izdelke otipali, občudovali in jih doživeli kot del vsakdanjih obredov dnevne bližine.

“Bubaba je znamka, ki si res zasluži podporo, ker točno veš, od kod prihaja, kako in s kakšnim namenom so izdelki narejeni. Ima tisti poseben, nežen dotik, ki je res prijazen do dojenčka. Mi imamo doma ogromno njihovih izdelkov – od odejic, tetra plenic do posteljnine in Maj se ob njih počuti izjemno prijetno. Še posebej ima rad njihove odejice, zato lahko rečem, da je Bubaba postal del našega vsakdana,” je povedala Darja Gajšek, ki se je prav tako udeležila dogodka.

kolekcija bubaba, otroški izdelki
Matej Čepl

Dogodek, ki je povezal in navdihnil

Na dogodku se je zbralo približno 44 gostov, med njimi tudi predstavniki obeh marketinških ekip iz Slovenije in Hrvaške, ter ekipa Bubaba, ki z dušo in srcem pripravlja kolekcijo Bubaba za najmlajše. V idiličnem okolju Vuglec Brega, ki s svojo rustikalno dušo in sodobnim pridihom odraža enako ravnovesje kot Bubaba sama, so gostje prvič stopili v pravljično zgodbo nove kolekcije.

Izdelki Bubaba so bili nežno prepleteni z retro ambientom, kar je ustvarilo nostalgično, a obenem trendovsko kuliso. Izbrani modeli so bili subtilno dopolnjeni s produkti FreeON, ki skupaj z Bubaba tvorijo celostno otroško zgodbo – od prvih sanj do najlepših družinskih trenutkov.

kolekcija bubaba, otroški izdelki
Matej Čepl

Zakaj Bubaba ostaja »prva izbira«

Petkov dogodek je pokazal, da mamice vedno iščejo najboljše za svojega otroka – najmehkejše tkanine, najudobnejše kroje, najbolj ljubke detajle. Bubaba vse to čuti in razume potrebe mamic. Izdelki niso zgolj pripomočki, temveč del vsakodnevnih obredov, ki otrokom in staršem podarjajo mir, varnost in veselje.

Darja Gajšek je navdušena nad podobo nove kolekcije: “Ta jesenska posteljnina je naravnost čudovita. Res lušten vzorec, fantastična kombinacija topline in mehkobe, ki bo otroku zagotovo zelo pri srcu. Zelo so mi všeč tudi pisani fotelji, ki se lahko raztegnejo v majhno ležišče – tako praktično in prikupno! Posebej pa me je navdušila nova »medvedkasta« kolekcija, kot jo sama poimenujem – tkanina daje občutek, kot da ves čas objemaš medvedka. Celoten asortiman je čudovit: topli toni, prijetni materiali in res domač, nežen občutek.”

kolekcija bubaba, otroški izdelki
Matej Čepl

Pravljična otroška zgodba

Dogodek na Vuglec Bregu je bil šele začetek nove zgodbe. Bubaba je s svojo kolekcijo 2025/26 še odločnejše stopila na zemljevid trendi blagovnih znamk otroške opreme tekstilnih izdelkov. 

Gostje so s seboj odnesli zavedanje, da Bubaba izdelki niso le funkcionalni, temveč čustveni spremljevalci, ki pišejo dragocene spomine, da se bodo lahko o kakovosti izdelkov prepričali iz prve roke, pa so poskrbeli z bogatimi darili za udeležence. Prav zato bo Bubaba svojo toplino in zgodbo še naprej prinašala neposredno do staršev preko Baby Centra, kjer se že danes pišejo najlepše družinske zgodbe. 

Za udeležence so pripravili tudi izziv! Vsak je moral, tako kot se to poda k blagovni znamki Bubaba, ročno zašiti rob okrasnih blazin Bubaba. In vsi po vrsti so se izziva lotili precej spretno, še posebej potem, ko je roko omehčala žlahtna kapljica vina iz posestva Vuglec Breg. Odlično jim je šlo, najboljšega smo nagradili s prikupno in lepo nagrado! “Zelo simpatično se mi je zdelo, da so nam pripravili tudi ustvarjalen izziv, kjer smo morali uporabiti svoje ročne spretnosti – vsak je sešil del blazinice. To je bilo res nekaj posebnega, saj ti takšna izkušnja da še več spoštovanja do tega, koliko ročnega dela in predanosti je vloženega v vsak Bubaba izdelek,” je bila navdušena Darja Gajšek.

kolekcija bubaba, otroški izdelki
Matej Čepl

Bubaba kot sinonim za toplino otroštva

V svetu, kjer je ponudbe preveč in iskrenosti premalo, Bubaba izstopa kot znamka, ki si vzame čas za detajl, za mehkobo in resnično skrb. Zgodba, ki se je začela pred 14 leti s šivanko, nitjo in šivalnim strojem, s katerim so dekleta sešila eno samo posteljnino, danes pa ta zgodba piše vse več poglavij o skoraj 200 izdelkih – a bistvo ostaja enako: ljubezen do otrok.

Včeraj so influencer mamice in novinarke na Vuglec Bregu to ljubezen občutile na prav poseben način. Bubaba je dokazala, da so najlepše zgodbe tiste, ki jih ustvarimo skupaj – nežno, mehko in ljubko-pravljično.

In prav v Baby Centru bodo mamice še naprej našle svoj najmehkejši košček te prekrasne zgodbe, ročno sešitih izdelkov otroške opreme.

kolekcija bubaba, otroški izdelki
Matej Čepl

Naročnik oglasnega sporočila je Sidera (Apollo d.o.o.)

E-novice · Njena

Prijavite se na e-novice in ostanite v koraku z novostmi iz sveta estrade, mode, lepote, odnosov ter idej za potovanja.

Hvala za prijavo!

Na vaš e-naslov smo poslali sporočilo s potrditveno povezavo.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.