Njena
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 4 min.

Preskromni za uspeh? Čas je za opolnomočenje empatov!


V.M.
26. 4. 2025, 12.50
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Ljudje, ki utelešajo empatijo in sodelovanje, so prihodnost. Čas je, da jih postavimo v ospredje, kjer jim je mesto. Ste potisnjeni ob rob? Izvolite rešitev ...

Ženska, moč
Profimedia
Dovoli si biti pogumna, močna, neustrašna!

V času, ko so vrednote, kot so: sodelovanje, empatija in spoštljiva komunikacija ključne za trajnostno prihodnost, še vedno živimo v sistemu, kjer so prav tisti ljudje, ki te vrednote utelešajo, pogosto potisnjeni na rob – tudi v prodaji. Številne ženske, empati in tihi ustvarjalci ali strokovnjaki, ki bi svetu lahko ponudili ogromno, ostajajo neslišani, ker ne znajo ali si ne upajo prodati svojih storitev. Ste med njimi tudi vi? Anja Horvat Jeromel, komunikologinja in certificirana hipnoterapevtka ima rešitve, ki vas lahko opolnomočijo in vam dajo veter v jadra. Čas je, da razširite krila in sadove svojega dela prenehate skrivati v senci.

anja1.jpg
Sašo Švigelj/M24.si
Anja Horvat Jeromel je avtorica, hipnoterapevtka, NLP trenerka in magistra družboslovnih znanosti.

Vidni le tisti, ki znajo 'kričati'

Zakaj je nerodnost v prodaji družbeni problem? Slovenci težko prodajamo sami sebe. Ne znamo se pogajati za službo, za svoje interese. Številni strokovnjaki, empati, introverti in kreativci doživljajo notranji odpor, ko morajo predstaviti svojo storitev ali znanje in to zaračunati. A brez samozavestne prodaje še tako odlična storitev težko pride do ljudi, ki jo potrebujejo.

Ko strokovnjakinje, terapevtke, svetovalke, umetnice, izobraževalke in druge empatične osebe ne znajo samozavestno predstaviti in prodati svojih rešitev, družba izgublja dostop do pomembnih znanj, inovacij in preobrazb. Ostajajo vidni le tisti, ki znajo 'kričati', ne nujno tisti, ki imajo res dobre rešitve.

»Predvsem ljudje, ki znajo pomagati, se običajno ne znajo 'prodati'. Ker jih je strah, da bodo izpadli preveč ‘vsiljivi’, ostajajo nevidni. Podcenjujejo svojo vrednost in pogosto raje podarjajo svoje delo. Posledično se izčrpajo, njihova strast ugaša, občutek lastne vrednosti trpi, na koncu pa so celo pahnjeni na rob preživetja ali ostajajo v toksičnih odnosih,« opozarja Jeromelova, ki pripravlja brezplačno pomoč za prav takšne dragocene osebe. In tako je nastal nov, družbeno odgovoren seminar Samozavestni v prodaji (za neljubitelje, empate, introverte), Anja pa vas kot kapitanka vseh tistih, ki ste negotovi pri jadranju skozi svoje poslovne priložnosti nagovarja in spodbuja, da je čas, da se pričnete končno zavedati svoje vrednosti ter jo ustrezno skomunicirati.

ženska.jpeg
AdobeStock
Si izčrpana, ker nenehno vlagaš trud v vrečo brez dna?

»Vem, da je na trgu ogromno briljantnih žensk in občutljivih posameznikov, ki imajo moč zdravljenja, spreminjanja, povezovanja. A jih nihče ne sliši, ker jim je prodaja tuja, ker jih je sram, ker ne znajo. Zato ta seminar ni le za njih, je za vse nas. Družba potrebuje ravnotežje. In to ravnotežje prinesejo oni, ko si ga upajo vzeti,« pravi Anja.

Ob uspeh zaradi skromnosti?

Slovenska skromnost ogroža naše prodajne spretnosti. »Pogosto opažam, da so vrhunske strokovnjakinje, ustvarjalci ali terapevti, a jih strah pred prodajo drži nazaj. Ne želijo izpasti vsiljivi, ne upajo postaviti cene, pogosto pa tudi ne verjamejo povsem v svojo vrednost. Tako se pogosto vrtijo v začaranem krogu: premalo prihodkov, preutrujenosti in dvoma vase. In to ne zato, ker niso dovolj dobri, ampak ker se ne znajo ali si ne upajo samozavestno predstaviti in prodati svojega dela,« opaža predavateljica.

Slovenci imamo močno zasidrana prepričanja kot so:

»Ne hvali se.«

»Bodi priden, ne izstopaj.«

»Kaj bodo pa rekli?«

To vodi do tega, da raje tiho garamo in čakamo, da nas bo kdo opazil. Medtem ko tisti, ki znajo povedati svojo zgodbo (četudi imajo manj znanja ali kakovosti), poberejo večino priložnosti.

Kot narod smo nagnjeni k samokritičnosti in dvomu vase. V nas živi tisti znan glas:

»Nisem še dovolj dob-er/ra.«

»Kdo pa sem jaz, da si drznem to ponujati?«.

Ženska, kolcanje
Profimedia
Čutiš da nisi dovolj in se sprašuješ o svoji lastni vrednosti? Nikar.

A prodaja je priložnost, da zgradimo bolj samozavesten in spoštljiv odnos do sebe. Veliko ljudi v Sloveniji namreč dela za premalo denarja, iz občutka dolžnosti ali 'ker je kriza'. Naučiti se prodati pomeni naučiti se reči NE izkoriščanju in DA svoji vrednosti.

»Čas je, da se naučimo zavedati in izražati svojo vrednost. To ni le osebna rast, ampak kulturni premik. Saj če znamo spoštljivo in pogumno predstaviti svojo vrednost, smo močnejši kot narod. Naredimo premik od naroda, ki tekmuje in jamra, k narodu, ki zna sodelovati, soustvarjati in živeti bolje. Tudi skozi bolj zdravo prodajo.Gre za spremembo odnosa do sebe, do lastne vrednosti in vloge, ki jo posameznik lahko igra v družbi. Če več Slovencev pridobi samozavest v predstavitvi svojih rešitev (brez občutka krivde, strahu ali vsiljivosti) bomo kot skupnost bolj vitalni, ustvarjalni in povezani,« je prepričana Jeromelova.

ženska, skrb, zaskrbljena, kredit, račun, strošek.jpg
Profimedia
"Pri številnih svojih strankah opažam, da so vrhunske strokovnjakinje, ustvarjalci ali terapevti, a jih strah pred prodajo drži nazaj. Ne želijo izpasti vsiljivi, ne upajo postaviti cene, pogosto pa tudi ne verjamejo povsem v svojo vrednost."

Čas je za razbijanje mitov

Na brezplačnem webinarju bodo udeleženci spoznali, zakaj je prav empatičnim, srčnim in spoštljivim ljudem prodaja pogosto neljuba – in kako prav oni lahko postanejo najbolj učinkoviti v njej. Ne s silo, ampak s strateško komunikacijo, z razumevanjem hipnotičnih principov in z avtentičnostjo.

Naučili se bodo, kako preseči odpor do prodaje in začutiti svojo vrednost. Kako spregovoriti samozavestno in prodajati na drugačen način kot smo ga do zdaj poznali. Ko družba vidi, da je mogoče uspeti tudi kot tih, nepopoln, čuteč človek, se razbije toksična predstava, da je moč le v dominanci. S tem omogočimo več ljudem, da si upajo biti to, kar so, in s tem povečamo kolektivno psihološko zdravje. Če si prostor izborijo tudi tisti, ki komunicirajo bolj umirjeno, spoštljivo in premišljeno, postane celoten prostor za ljudi prijaznejši in bolj verodostojen.

»Če si želimo svobode, varnosti in večjega vpliva, potrebujemo prodajne spretnosti. In to ni nekaj, kar je rezervirano za glasne, dominantne ljudi ali te, ki jim je bila zgovornost položena v zibelko. Ravno nasprotno – mehkejši pristop deluje najbolje, ko vemo, kako,« zaključuje Anja.

Gre za praktičen in transformacijski dogodek, kjer se prepletajo psihologija, hipnoza, komunikacijske tehnike in čustvena integracija. Seminar je posebej namenjen strokovnjakom, ustvarjalkam, terapevtkam, svetovalcem, umetnikom, trenerjem in vsem, ki jih prodaja spravlja v krč, a vedo, da brez nje ne bodo mogli ustvariti pravega vpliva.

MORDA VAS ZANIMA ŠE:

Kako ohraniti lastno vrednost ob dominantnih osebah?

Ženska
Pexels
"Čas je, da se naučimo zavedati in izražati svojo vrednost. To ni le osebna rast, ampak kulturni premik. Saj če znamo spoštljivo in pogumno predstaviti svojo vrednost, smo močnejši kot narod."

© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.