Meghan Markle: Nikoli nisem bila srečnejša
Vojvodinja Susseška je presenetila z osebno izpovedjo, da je v tem trenutku najsrečnejša v svojem življenju. Ljubezen cveti, posel pa tudi ...

Pred dnevi se je 43-letna Meghan Markle udeležila prestižnega dogodka TIME 100 v New Yorku, na katerem revija Time zbere vplivne osebnosti z različnih področij, da spregovorijo o aktualnih družbenih, podjetniških in kulturnih temah. V dvorano Jazz at Lincoln Center je prišla v spremstvu moža, princa Harryja.
Na odru jo je gostila Jessica Sibley, izvršna direktorica revije Time. Ko jo je voditeljica podkasta 'Confessions of a Female Founder' vprašala po njeni osebni »izpovedi«, je Meghan brez zadržkov razkrila svoje občutke. »Priznam lahko, da sem trenutno resnično najsrečnejša v življenju. Imam moža, ki me brezpogojno podpira, in zdrava, nasmejana otroka. Nikoli si ne bi mislila, da bom na tej točki v življenju čutila toliko sreče in hvaležnosti — pa jo.«
Ob tem je spregovorila tudi o izzivih materinstva in razkrila, da bo njen petletni sin Archie kmalu izgubil prvi mlečni zob: »To se bo zgodilo ta teden. Res upam, da bom pravočasno doma!« Meghan in Harry sicer z otrokoma, triletno Lilibet in Archiejem, živita v Kaliforniji.

Podjetna Meghan žanje sadove
Dotaknila se je tudi svojega novega Netflixovega projekta With Love, Meghan, ki je nastal v njuni soseski Montecito, a ne v njunem domu. »Ljudje so spraševali, zakaj oddaje nismo snemali kar doma. Pa sem rekla — otroka bosta kmalu prišla domov na popoldanski počitek. 80 ljudi v kuhinji pa res ni spomin, ki bi si ga želela ustvariti zanju.« Vojvodinja Susseška in princ Harry sicer že vrsto let sodelujeta z revijo Time, leta 2021 sta se denimo uvrstila tudi med 100 najbolj vplivnih ljudi na svetu.
Za Meghan je letošnje leto izjemno ustvarjalno in podjetniško. Oddaja With Love, Meghan, ki je premiero doživela 4. marca, je zasedla prva mesta gledanosti, že jeseni pa prihaja druga sezona. Tudi njena prva kolekcija prehranskih izdelkov pod znamko As Ever je bila 2. aprila razprodana v zgolj 45 minutah. »Po enem letu dela in razvoja smo pričakovali zanimanje, a da bo razprodano v 45 minutah — tega si nisem niti predstavljala,« je povedala Meghan.
Pa tudi to še ni vse, 8. aprila je namreč predstavila svoj novi podkast Confessions of a Female Founder, ki ga ustvarja v sodelovanju z medijsko hišo Lemonada Media. To je njena druga podkast avantura po nagrajeni sezoni Archetypes, ki jo je ustvarila za Spotify leta 2022. V novem podkastu Meghan gostuje podjetnice — med njimi tudi znane prijateljice — in z njimi razpravlja o podjetniških izzivih, lekcijah ter osebnih preizkušnjah.

V navdih so ji mnoge podjetne ženske
Čeravno je Meghan marsikateri podjetnici v navdih, pa je tudi sama za revijo People pred kratkim dejala, da jo na podjetniški poti navdihujejo številne ženske. »Zame je dragoceno, da lahko o svojih izkušnjah govorim z ženskami, ki so šele na začetku poti ali pa so že prodale podjetja, jih uvrstile na borzo ali ustvarile odmevne blagovne znamke. Na začetku vsi le skušamo ugotoviti, kako sploh shoditi, potem se naučimo teči in nato še leteti. Vse to vzame čas, a je obenem izjemno navdihujoče, ker z leti spoznavaš nove stvari. Podjetniška pot je zahtevna za vsakogar. Jaz pa imam to srečo, da imam v krogu svojih najbližjih veliko žensk, podjetnic, ki so mi pripravljene svetovati.«
Morda vas zanima še:
Meghan Markle zahteva, da jo kličejo po kraljevem nazivu
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se