
Kaj to pomeni za slovensko glasbo?
Ameriški Warner Music Group, eden treh največjih svetovnih igralcev na področju glasbenega založništva, je z manjšinskim deležem vstopil v lastništvo slovenskega založnika in distributerja glasbe Nika, ki trži več domačih zvezdniških imen.

Podjetje Nika, ki sta ga kot prvega zasebnega glasbenega založnika in distributerja v nekdanji Jugoslaviji leta 1989 ustanovila Darjo Rot in Marko Stopar, je od leta 1995 imetnik licence Warner Music za slovenski trg. Leta 2017 je prek partnerstva z ameriškim velikanom začelo distribuirati tudi lastni glasbeni katalog na tuje trge.
Nika med drugim trži izvajalce, kot so Big Foot Mama, Koala Voice, Luka Basi, Nipke, Siddharta in Žan Serčič, v svojem katalogu ima več kot 11.000 skladb. Upravlja tudi največjo slovensko spletno glasbeno trgovino s preko 300.000 posnetki.

Warner Music, ki je nespecificirani manjšinski delež Nike kupil prek svoje družbe Warner Music South East Europe, prek katerega posluje v državah nekdanje Jugoslavije ter Albaniji, Bolgariji, Romuniji in na Madžarskem, je v petkovem sporočilu za javnost zapisal, da posel Nikinim strankam prek Warnerjeve globalne mreže odpira možnosti za večjo mednarodno veljavo.
V Warner Music so ob tem zapisali, da v Sloveniji sodelujejo z več akterji na glasbenem področju, odlične izkušnje s sodelovanjem z Niko pa so jih prepričale v naslednji korak v partnerstvu z ljubljanskim podjetjem. Rot, ki je 50-odstotni lastnik Nike, in Stopar, ki ima v lasti 25 odstotkov družbe, sta medtem navedla, da bo tesnejša povezava z Warner Music Group Niki olajšala prizadevanja, da slovenske glasbenike uveljavi na svetovnem prizorišču.
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
6 °C
Deževno
nedelja, 16. 3
Deževno
ponedeljek, 17. 3
Deževno
torek, 18. 3
Jasno
7-dnevni obeti