Ko igralec postane maneken: modna preobrazba Jurija Zrneca
Jurij Zrnec se je preizkusil v vlogi manekena. Njegova tašča Zlata Zavašnik mu je namenila izziv, kakršnega doslej še ni doživel ...

Po Alenu Kobilici in Sebastjanu Cavazzi, ki sta svoj obraz pred leti posodila kampanji za nova moška oblačila znamke Sens Zlate Zavašnik, se je ob tridesetem jubileju delovanja podjetja v manekena prelevil tudi njen zet Jurij Zrnec. Zlata ga je postavila v novo vlogo, v kakršni doslej še ni igral. »Izziv je z veseljem sprejel,« pravi modna oblikovalka in podjetnica. Najbolje se je počutil v oker rjavi barvi, ker je to barva njegovega otroštva. »Je vintage, vintage je kul, no, pa tudi jaz sem že malo vintage,« se pošali igralec.
S tokampanjo Zlata Zavašnik zaokrožuje tri desetletja delovanja ene najbolj prepoznavnih slovenskih moških modnih znamk Sens. Večkrat ji je bilo zelo težko, mislila je že skoraj odnehati in odpreti center za jogo, a jo je ljubezen do ustvarjanja spet vso prevzela. »Danes sem hvaležna za vsa ta spoznanja, očitno v življenju dobimo toliko, kolikor lahko zdržimo,« pravi.

Zaupaj v svoj talent!
»Ko sem bila sedem let zaposlena kot oblikovalka ženskih oblačil, me je vedno zanimalo mnenje kupcev o oblačilih, ki sem jih oblikovala. Njihova mnenja sem upoštevala pri naslednjih kolekcijah – eno sta bili namreč moji vizija in okus, drugo pa želje in potrebe trga. Sem pa vsa ta leta vedno poslušala, koliko je oblačil za ženske, za moške pa skoraj nič, in to mi je dalo misliti. S ciljem, da grem počasi na svoje, sem za neko podjetje nekaj časa oblikovala moške obleke, si tako ustvarila prve zveze s področja proizvodnje moških oblek in počasi se je vse sestavilo,« opisuje prve pogumne, a negotove korake, ko je začela brez začetnega kapitala.
Nadaljevanje prispevka si lahko preberete v reviji Jana, št. 18, 6. maj 2025.
Revija je na voljo tudi v spletni trafiki.

Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se