Gremo v hribe: Klemen Bunderla s prvo jubilejno majico Laško 200
Aktualovec Klemen Bunderla je obiskal celjsko družinsko podjetje Co. Andraž, kjer bodo v letu, ko Pivovarna Laško vstopa v svoje tretje stoletje, pred novo sezono gibanja Laško Gremo v hribe izdelali izjemno kakovostne jubilejne majice Laško 200 blagovne znamke AND by Andraž.

Gibanje Laško Gremo v hribe letos vstopa v svojo 16. sezono. Projekt Pivovarne Laško, ki poteka v sodelovanju s Planinsko zvezo Slovenije, že vrsto let povezuje ljubitelje slovenskih hribov, glasbe in zdrave zabave, hkrati pa združuje številne uveljavljene domače blagovne znamke.
V jubilejnem letu, ko legendarna pivovarna iz mesta piva in cvetja praznuje 200-letnico, se projektu kot uradni opremljevalec s posebno kolekcijo Laško 200 pridružuje tudi prepoznavna celjska znamka AND by Andraž.

Zgodbo te uspešne blagovne znamke, ki danes velja za sinonim športne elegance in funkcionalnih oblačil iz vrhunskih evropskih materialov, je pred 35 leti začela ustvarjati Nataša Berginc. Danes pri vodenju podjetja sodelujeta tudi njen sin Andraž – po katerem je znamka dobila ime – in hči Zala, ki živi v Barceloni. Poročena je s slovenskim rokometnim reprezentantom Blažem Jancem, enim izmed ambasadorjev blagovne znamke.

Klemen Bunderla, prvi glas in obraz Aktuala – enega izmed dveh medijskih partnerjev projekta (skupaj z Veseljakom) – je imel edinstveno priložnost, da si še pred izdelavo omejene serije letošnjih majic skupaj s sodelavci in predstavniki Pivovarne Laško ogleda celoten proizvodni proces.

Navdušenja ni skrival, ko sta mu Nataša in Andraž predstavila, kako nastane majica – od priprave materialov in tiska, prek razreza blaga, pa vse do končnega šiva. Izvedel je, da so majice izdelane iz recikliranih vlaken in zasnovane z mislijo na primarno rabo. Ker imamo v hribih običajno oprtane nahrbtnike, so trajnostne, vzdržljive športne majice narejene iz gladkih in ne rebrastih tkanin, kar zmanjšuje trenje in podaljšuje njihovo življenjsko dobo.


Duhovita likarica Tatjana pa je Klemnu zaupala zabavno anekdoto: enemu izmed ambasadorjev znamke, celjskemu deskarju Timu Mastnaku, je v tekmovalni dres skrivaj všila listek z napisom: »Pokaži jim, kaj znaš!« Mastnak je nato osvojil medaljo. Klemen se je tej zgodbi iz srca nasmejal.

Še bolj pa se mu je smejalo ob koncu obiska, ko je kot prvi prejel simbolični »ničti« izvod nove majice Laško 200.
Sezona Laško Gremo v hribe se uradno začne že sredi maja, s prvim dogodkom na Gorjancih.
Ob slovesu je Klemen z nasmehom dejal: »Zdaj, ko poznamo vašo uspešno družinsko zgodbo, bomo še z večjim ponosom nosili majice slovenskega porekla AND by Andraž.«
Urban Kramberger, vodja blagovne skupine Laško, pa je namignil, da bo med sezono do jubilejne majice Laško 200 mogoče priti tudi prek nagradnih iger ter z udeležbo na dogodkih po slovenskih hribih.
Prva priložnost bo že v soboto, 17. maja, pred Planinskim domom pri Miklavžu. Ob prijetni športni aktivnosti, štirih vrhunskih glasbenih nastopih in osvežilnem Laškem 0,0 % boste imeli priložnost v živo spoznati modni hit letošnje hribovske sezone, ki ga v sodelovanju predstavljata Pivovarna Laško in AND by Andraž.

Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se