Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 2 min.

Gremo v hribe: Klemen Bunderla s prvo jubilejno majico Laško 200


Alenka Sivka
5. 5. 2025, 15.19
Posodobljeno
06. 05. 2025 · 08:19
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Aktualovec Klemen Bunderla je obiskal celjsko družinsko podjetje Co. Andraž, kjer bodo v letu, ko Pivovarna Laško vstopa v svoje tretje stoletje, pred novo sezono gibanja Laško Gremo v hribe izdelali izjemno kakovostne jubilejne majice Laško 200 blagovne znamke AND by Andraž.

1.jpg
Sviglo Production
Klemen Bunderla je kot prvi prejel jubilejno majico Laško 200 znamke AND by Andraž.

Gibanje Laško Gremo v hribe letos vstopa v svojo 16. sezono. Projekt Pivovarne Laško, ki poteka v sodelovanju s Planinsko zvezo Slovenije, že vrsto let povezuje ljubitelje slovenskih hribov, glasbe in zdrave zabave, hkrati pa združuje številne uveljavljene domače blagovne znamke.

V jubilejnem letu, ko legendarna pivovarna iz mesta piva in cvetja praznuje 200-letnico, se projektu kot uradni opremljevalec s posebno kolekcijo Laško 200 pridružuje tudi prepoznavna celjska znamka AND by Andraž.

3.jpg
Sviglo Production
Zlatorog in jubilejni napis Laško 200 – osrednja motiva trajnostne majice AND by Andraž, ki zaznamuje častitljiv jubilej legendarne pivovarne iz mesta piva in cvetja.

Zgodbo te uspešne blagovne znamke, ki danes velja za sinonim športne elegance in funkcionalnih oblačil iz vrhunskih evropskih materialov, je pred 35 leti začela ustvarjati Nataša Berginc. Danes pri vodenju podjetja sodelujeta tudi njen sin Andraž – po katerem je znamka dobila ime – in hči Zala, ki živi v Barceloni. Poročena je s slovenskim rokometnim reprezentantom Blažem Jancem, enim izmed ambasadorjev blagovne znamke.

2.jpg
Sviglo Production
Bunderla z Natašo Berginc in Andražem Špatom pred sedežem družinskega podjetja, kjer nastajajo majice za projekt Laško Gremo v hribe.

Klemen Bunderla, prvi glas in obraz Aktuala – enega izmed dveh medijskih partnerjev projekta (skupaj z Veseljakom) – je imel edinstveno priložnost, da si še pred izdelavo omejene serije letošnjih majic skupaj s sodelavci in predstavniki Pivovarne Laško ogleda celoten proizvodni proces.

4.jpg
Sviglo Production
Bunderla si je skupaj s sodelavci z zanimanjem ogledal celoten proizvodni proces.

Navdušenja ni skrival, ko sta mu Nataša in Andraž predstavila, kako nastane majica – od priprave materialov in tiska, prek razreza blaga, pa vse do končnega šiva. Izvedel je, da so majice izdelane iz recikliranih vlaken in zasnovane z mislijo na primarno rabo. Ker imamo v hribih običajno oprtane nahrbtnike, so trajnostne, vzdržljive športne majice narejene iz gladkih in ne rebrastih tkanin, kar zmanjšuje trenje in podaljšuje njihovo življenjsko dobo.

5.jpg
Sviglo Production
Ogled digitalnega osnutka majice v oblikovalskem kotičku AND by Andraž.
6.jpg
Sviglo Production
V šivalnici nastajajo majice Laško 200, Bunderla pa ne skriva navdušenja nad natančnostjo domače izdelave.

Duhovita likarica Tatjana pa je Klemnu zaupala zabavno anekdoto: enemu izmed ambasadorjev znamke, celjskemu deskarju Timu Mastnaku, je v tekmovalni dres skrivaj všila listek z napisom: »Pokaži jim, kaj znaš!« Mastnak je nato osvojil medaljo. Klemen se je tej zgodbi iz srca nasmejal.

7.jpg
Sviglo Production
Klemen Bunderla z duhovito likarico Tatjano, ki mu je zaupala anekdoto o motivacijskem listku za deskarja Tima Mastnaka.

Še bolj pa se mu je smejalo ob koncu obiska, ko je kot prvi prejel simbolični »ničti« izvod nove majice Laško 200.

Sezona Laško Gremo v hribe se uradno začne že sredi maja, s prvim dogodkom na Gorjancih.

Ob slovesu je Klemen z nasmehom dejal: »Zdaj, ko poznamo vašo uspešno družinsko zgodbo, bomo še z večjim ponosom nosili majice slovenskega porekla AND by Andraž

Urban Kramberger, vodja blagovne skupine Laško, pa je namignil, da bo med sezono do jubilejne majice Laško 200 mogoče priti tudi prek nagradnih iger ter z udeležbo na dogodkih po slovenskih hribih.

Prva priložnost bo že v soboto, 17. maja, pred Planinskim domom pri Miklavžu. Ob prijetni športni aktivnosti, štirih vrhunskih glasbenih nastopih in osvežilnem Laškem 0,0 % boste imeli priložnost v živo spoznati modni hit letošnje hribovske sezone, ki ga v sodelovanju predstavljata Pivovarna Laško in AND by Andraž.

8.jpg
Pivovarna Laško
Ne zamudite uvodnega dogodka 16. sezone Laško Gremo v hribe 17. maja na Gorjancih!

© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.