Domen izkoristil poznavanje domače steze




V petek je na karting stezi Raceland v Krškem potekal šesta dirka zanimivega prvenstva Time Atacck. Klub težavam s svojim mitsubishijem je na koncu v skupnem seštevku slavil kar gostitelj in lastnik dirkališča Domen Staut, ki je unovčil predvsem poznavanje domače steze.
Dirka se je začela že ob šestnajsti uri, končala pa krepko pod reflektorji, nekaj pred polnočjo. Tekmovalci, po večini amaterski vozniki iz vseh koncev Slovenije in bližnje Hrvaške, so se tokratnega tekmovanja udeležili v kar lepem številu. Na štartni listi jih je bilo 42, v različnih kategorijah pa smo videli zanimive avtomobile - vse od povsem serijskih, pa do močno predelanih, pravih dirkalnikov, ki so jih lastniki s sabo pripeljali na za to prirejenih prikolicah.
Dirka je potekala na način, da je bilo na progi po največ po šest voznikov naenkrat, vozniki pa so na njej ostali po deset minut. Nato so zapustili stezo in nanjo so spustili drugo »baterijo« tekmovalcev in tako vse do konca prireditve pozno v noč.
Med najbolj zagnanimi so bili seveda lastniki predelanih avtomobilov, ki so v premorih spreminjali tudi nastavitve svojih konjičkov, vse v želji po čim boljšem času. Na drugi strani so imeli dirkači s serijskimi avti več možnosti spoznavanje s stezo in so lahko prevozili več krogov.
Na koncu je štel najboljši dosežen čas posameznega tekmovalca, samo tekmovanje pa je bila pozitivna izkušnja za vse udeležence, saj ne gre prezreti dejstva, da tovrstna tekmovanja potekajo v za to prirejenem okolju, kjer ostane tudi viška adrenalina, ki bi ga sicer lahko kdo sprostil v cestnem prometu.
Udeleženci na račun organizatorja niso skoparili s pohvalami, a nihče ni pozabil povedati, da je so se v Krškem vendarle merili »le« na karting stezi in da bi bil že čas, da bi v Sloveniji dobili kakšno pravo dirkališče.
O tem smo se tudi pogovarjali z lastnikom kartodroma Raceland in zmagovalcem dirke Domnom Stautom, ki nam je povedal, da imajo v načrtu v za prihodnost tudi večjo stezo, kar pa je precej velik finančni zalogaj, ki ga bo potrebno dobro načrtovati in voditi. O sami dirki in pogojih je dejal, da je steza za karting sicer nekoliko počasnejša, a je treba zato biti toliko bolj natančen, saj že najmanjše napake lahko povzročijo precejšnjo izgubo časa.
Kako zgleda vožnja iz sovoznikovega sedeža in kako natančen mora biti voznik, smo na koncu občutili tudi na lastni koži, in to celo v zmagovalnem avtomobilu. Izkušnja je bila pozitivna, oktanskim navdušencem pa lahko ob koncu želimo le še veliko tovrstnih preizkušenj, saj testiranje svojih dirkaških sposobnosti v cestnem premetu ni ne varno, ob zadnjih zvišanjih kazni za prekrške pa tudi prav nič poceni početje.
V fotogaleriji si lahko ogledate nekaj utrinkov iz same dirke. Avtor fotografij je Gašper Miš