Spodnje Podravje: Zaradi Nature v nov krog študije variant za cesto Ptuj-Ormož
Zakaj je potrebna izdelava novega kroga študije variant za odsek od Markovcev do Ptuja, ko pa je bila junija letos predstavljena prometna in ekonomska študija za celotno cestno povezavo od Ormoža do Ptuja, ki je pokazala, da je gradnja upravičena samo v primeru izgradnje zadnjega dela trase od Markovcev do Ptuja po južni strani Ptujskega jezera?

Medtem ko je s pripravljalnimi deli Pomgrada viadukt Sejanca vendarle dočakal začetek gradnje, pa se drugače piše preostalemu delu te cestne povezave. Po že predstavljeni prometni in ekonomski študiji je gradnja celotnega cestnega odseka ekonomsko upravičena samo v primeru, da odsek od Markovcev do Ptuja poteka po južni strani jezera. To je tudi zahteva lokalnega okolja, »a jo je doslej oviralo dejstvo, da je cesta s potekom južno od Ptujskega jezera zaradi prečkanja območja Nature 2000 nesprejemljiva«, pojasnjujejo na Darsu.
»V novem krogu študije variant bo še vedno obravnavana ena severna in ena južna varianta z vključitvijo optimizacij znanih variant in vključitvijo novih južnih variant. Za nadaljevanje postopka priprave državnega prostorskega načrta je treba izdelati novo študijo, ki bo obravnavala variante z več vidikov. Prometno-ekonomski vidik je torej le eden izmed njih,«
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se