Središče ob Dravi: Kako dolgo bo prečkanje proge še smrtno nevarno?
Središčani opozarjajo predvsem na nevaren pasivno varovan prehod, torej opremljen zgolj z Andrejevim križem, v Grabah v občini Središče ob Dravi, kjer so v preteklih letih že ugasnila življenja.

»Na tem prehodu se je v preteklosti zgodilo že veliko nesreč. Lani sta življenje izgubila moški in ženska. Domačini vemo, da ta prehod ni nevaren samo zato, ker ni zavarovan z zapornicami, ampak tudi, ker je povsem nepregleden, saj mora voznik zapeljati skoraj čisto do tirov, da vidi, ali prihaja vlak. Še huje je poleti zaradi visoke koruze. Problem niso potniški vlaki, saj domačini poznamo vozni red, težavo pa predstavljajo tovorni vlaki, ki vozijo, kakor pač vozijo,« na nevarnost železniškega prehoda v Grabah opozarja domačinka, ki ni želela biti imenovana. Prehod, ki je zavarovan le z Andrejevim križem, uporabljajo predvsem kmetje, lovci, ribiči kot tudi drugi: »Apeliram, da se prehod zavaruje z zapornicami, če želimo zavarovati domačine in obiskovalce.« Na območju južno od železnice namreč tamkajšnja občina načrtuje ustanovitev krajinskega parka.
A to ni edini prehod v središki občini, ki je zavarovan zgolj z Andrejevim križem. Eden takšnih je namreč še dobra dva kilometra vstran, v sosednji vasi v Obrežu. Da bi z zapornicami zavarovali oba prehoda, si želi tudi središki župan Jurij Borko: »Država je pred tremi leti izgradila na relaciji Obrež–Grabe povezovalno cesto v dolžini 2.400 m.
Vlaganja v zavarovanje tega nivojskega prehoda še ne pričakujemo
Po podatkih Slovenskih železnic letos 16 nesreč, po podatkih policije 21
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se