Ptujski regijski center za obveščanje lani sprejel okrog 22.900 klicev v sili na 112
Vrata gasilskih domov so v oktobru še bolj široko odprta kot navadno, namreč ta jesenski mesec je posvečen varstvu pred požari. A osrednja tema letošnjega meseca ni boj z ognjenimi zublji, temveč številka za klic v sili 112. Lani je bila ta trimestna številka na območju regijskega centra za obveščanje Ptuj odtipkana v kar 22.899 primerih.

Največ klicev za nujno medicinsko pomoč
Seveda se porodi vprašanje, kdaj se obrniti na številko 112. Najbolj posplošen odgovor se glasi: v primeru naravnih in drugih nesreč. Sicer pa center sprejema in obdeluje klice za pomoč gasilcem, posreduje klice za pomoč služb nujne medicinske pomoči (Ptuj, Ormož) in na policijo, zbira, obdeluje in posreduje podatke o naravnih in drugih nesrečah; obvešča lovske družine o mrtvi ali poškodovani divjadi, ob tem pa nudi komunikacijsko podporo enotam na terenu in obvešča državne, regijske ter občinske organe o nevarnosti naravnih in drugih nesreč ter drugih pojavih ali dogodkih, pomembnih za varstvo pred nesrečami. Po podatkih ptujskega regijskega centra je bilo lani največ klicev za nujno medicinsko pomoč (2.049 klicev); sledijo tehnična in druga pomoč, neurja, nesreče v cestnem prometu, požari v naravi ali na prostem, požari v objektih, delovne nesreče in druge. »Kot zanimivost naj dodam, da je v močnem deževju od 4. do 5. maja letos naš center prejel 892 klicev, ki ji je bilo treba obdelati,« je povedal Selak.
Največ dela imeli ptujski gasilci
Preberite več v Štajerskem Tedniku