Grajena ostaja najbolj zaostala četrtna skupnost v Ptuju
ČS Grajena se že vrsto let spopada s številnimi nerešenimi infrastrukturnimi problemi. Po indeksu vlaganj na prebivalca v zadnjih desetih letih so na predzadnjem mestu med vsemi četrtmi v MO Ptuj. Predsednik sveta ČS Grajena Janez Polanec je povedal, da se tudi po letos izvedenih delih statistika ne bo bistveno izboljšala.

Na tem območju je še vedno devet kilometrov (20 odsekov) nemoderniziranih kategoriziranih občinskih cest, kar je več kot v vseh drugih četrtih MO Ptuj skupaj. Krajani petih kilometrov cest si že več kot 20 let neuspešno prizadevajo, da bi MO Ptuj pristopila k njihovi modernizaciji, vendar ker zemljiškoknjižno stanje ni urejeno, to ni mogoče. Sicer pa je na območju ČS Grajena 21 km (29 odstotkov) občinskih lokalnih cest in 38 km (30 odstotkov) javnih poti v MO Ptuj. Ceste so ozke, v večini asfaltirane na osnovi samoprispevkov in po pogodbah s krajani. Večina ima že poškodovan ali obrabljen sloj asfaltbetona. Poškodovane ceste več ne ustrezajo vedno večji gostoti prometa na tem območju in pomenijo veliko nevarnost za vse udeležence v prometu.
Brez ene same avtobusne postaje ...
Velik problem so tudi avtobusna postajališča. Povsem nerazumljivo je, da na odseku regionalne ceste Ptuj–Grajena v dolžini 3,2 km in Grajena–Vurberk v dolžini 4,6 km ni avtobusnega postajališča. Potniki tako nikoli ne vedo, ali jih bo šofer pobral in kje jih bo odložil, saj ustavlja na svojo odgovornost. Sicer pa imajo skupaj na območju četrti 38 avtobusnih postajališč, na katerih vstopajo in izstopajo predvsem šolarji. Vsa so brez urejenih dostopov, čakalnih prostorov in druge urbane opreme.
Nič manjši problem niso pločniki in kolesarske steze s površinami za pešce.
Preberite več v Štajerskem Tedniku