Edini nevarni Libis pristal tudi v Moškanjcih
Tudi to leto so bili veterani letalstva Aerokluba Ptuj zelo aktivni. Avgusta so se v veteranskem tednu preizkušali v veščinah letenja tako na jadralnih kot motornih letalih, saj potrebujejo določeno število ur za ohranjanje licence pilota letalnika.

Organizirali so tudi Dan veteranov letalstva Slovenije, ki so se ga udeležili kolegi veterani iz ostalih aeroklubov po Sloveniji in pobratenega AK Varaždin.
Presenetil pa jih je tudi prijatelj, veteran Branko Bunderla, ki je priletel s svojim (nekoč ptujskim) Libisom 180, ki je bil izpeljan iz prvotnega modela Matajur KB-6 slovenske izdelave. Libis, katerega konstruktor je bil Marjan Slanovec, je krstni let doživel leta 1965.
Letalo ima tri sedeže, dva spredaj in enega zadaj, na mestu četrtega potnika pa je rezervoar z gorivom. Posebnost tega letala je tudi to, da nima aerodinamičnega zvitja krila in je zato brez opozorila zelo rado omahnilo na krilo, zaradi zadnjega repnega kolesa pa velikokrat še na nos. Letalo tako ni dopuščalo napak pilota, kar je glavni razlog, da jih je toliko končalo v nesrečah. Glede na to, da je kar 67 odstotkov teh letal končalo v nesrečah, tip LIBIS 180 velja za enega izmed najnevarnejših letal.
Danes je ohranjeno samo eno letalo tega tipa in prav to je bilo v Moškanjcih.
Preberite več v Štajerskem Tedniku