Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Dan odprtih vrat v Mercator hipermarketu Brežice


Mojca Ogorelc, univ. dipl. ped. in soc., vodja PUZ-a za program trgovec, Ekonomska in trgovska šola
10. 1. 2015, 09.30
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

v_brezicah_01.jpg
Arhiv Lokalno.si
v_brezicah_19.jpg
Arhiv Lokalno.si
v_brezicah_24.jpg
Arhiv Lokalno.si

Z dijaki 1. in 2. letnika programa trgovec Ekonomske in trgovske šole Brežice smo se udeležili dneva odprtih vrat trgovskega podjetja Mercator. Dan odprtih vrat Mercatorja je povabilo dijakom trgovskih šol, da se podrobneje spoznajo z delom v trgovini in poklicem prodajalca. Zelo smo bili veseli povabila in s tem namenom obiskali prodajalno Mercator Hipermarket Brežice, kjer nas je prijazno sprejela gospa Renata Germovšek, poslovodkinja prodajalne. Ga. Germovšek nam je s krajšim predavanjem nazorno predstavila trgovsko podjetje Mercator, vizijo in vrednote podjetja. Kasneje smo si skupaj ogledali lepo urejeno prodajalno s skladiščem.

V sklopu trgovskega podjetja Mercator, d.d. trenutno deluje 1428 trgovin, v viziji podjetja pa postavljajo v ospredje potrošnika. Mercator gradi svojo vizijo na upoštevanju in uresničevanju petih temeljnih vrednot: odgovornosti, poštenosti, spoštovanja, sodelovanja, učenja in odzivnosti. Vsak zaposleni je odgovoren za svoje delo, ki ga opravlja. Za vse zaposlene velja kodeks pravil obnašanja, ki opredeljuje vedenje v odnosih s kupci, poslovnimi partnerji in sodelavci. Ga. Germovšek nam je tudi predstavila organizacijo njihove prodajalne, posamezne blagovne skupine in HACCP sistem. Ogledali smo si tudi posamezne izdelke oz. blago in označevanje prodajne cene na različnih izdelkih. Dijaki so nadgradili svoje znanje o pozicioniranju izdelkov oz. blaga na prodajne police po planogramih in realogramih. Sledil je še vodeni ogled skladišča, kjer smo spoznali tudi potek naročanja, prevzema, skladiščenja in pregledovanja blaga ter odgovornosti prodajalcev v procesu prodaje.

Prodajalec je še vedno zelo pomemben del prodajnega procesa, ki si ga kupci zapomnijo kot konkurenčno prednost. Danes mora biti dober in uspešen prodajalec predvsem komunikativen, urejen, natančen, prijazen, učinkovit, usposobljen in mora dobro poznati blago, ki ga prodaja. Hkrati pa mora skrbeti tudi za red in higieno prodajnega prostora oz. prodajalne. V Mercatorju poudarjajo komunikativnost prodajalca, iznajdljivost, strpnost, dobro voljo in poznavanje izdelkov, še posebej pa cenijo prijaznost prodajalca. Seznanili smo se tudi z reševanjem reklamacij kupcev in varovanjem njihove prodajalne.

Na dnevu odprtih vrat so dijaki pridobili uporabne informacije o poklicu prodajalca, povezali usvojeno teoretično znanje pri pouku s praktičnimi primeri v prodajalni. Dijaki so bili s predavanjem, predstavitvami in ogledom prodajalne zelo zadovoljni. Menim, da je taka oblika predstavitve in sodelovanja s trgovskimi podjetji izjemno pomembna in zelo poučna za dijake, z namenom pridobivanja strokovnih znanj, poklicnih izkušenj ter uresničevanja poklicnih kompetenc.

Za povabilo in sodelovanje se zahvaljujemo podjetju Mercator, gospe Sandri Rebolj in gospe Renati Germovšek, poslovodkinji Mercator Hipermarketa Brežice za trud, prijazen sprejem in nazorno predstavitev njihove prodajalne, poklica prodajalca, prodajnega procesa ter podjetja.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.