Vegrad odstranil zaporo na Marofu

##IMAGE-2565293##
Pred dnevi je velenjski Vegrad, ki gradi pokriti vkop priključne ceste v Mirni Peči, le odstranil zaporo na cesti za gostilno Špolar, tako da prebivalcem Marofa po kakšnih devetih mesecih končno ni potrebno do Mirne Peči narediti sedem kilometrov več, kot bi jih sicer. Vegrad tega ni naredil sam od sebe, temveč na zahtevo župana Zvoneta Laha, ki je za to prevzel tudi vso odgovornost.
Kot je pojasnil Lah, je vse skupaj zgrajeno tako daleč, da je prehod čez pokriti vkop, upoštevajoč, da je tam gradbišče, varen, sicer pa je Vegrad imel dovoljenje za zaporo le do konca prejšnjega meseca. Zaradi znanih težav, v katerih se je znašlo velenjsko podjetje, se je gradnja zavlekla, delavci namreč kar nekaj časa niso delali. Po predvidevanjih župana se bo zato zavlekla tudi gradnja priključne ceste.
“Rok za dokončanje je 30. avgust, a glede na vse, kar se dogaja, zelo dvomim, da se bomo po njej takrat tudi zapeljali. Bolj realno je, da se bo to zgodilo kakšen mesec dni kasneje, denimo konec septembra,” je dejal in dodal, da pa gradnja same priključne ceste, za katero skrbi novomeški CGP, teče po načrtih. Priključna cesta bo po ocenah stala 16,5 milijona evrov, od tega slabih 800.000 kolesarska steza, 400 tisočakov pa pločniki in javna razsvetljava, kar bo plačala občina Mirna Peč. “Če ne bi šlo za državno kolesarsko stezo, bi teh 800 tisočakov morala zagotoviti občina, sedaj pa mi plačamo le tretjino tega. Glede na vrednost celotne priključne ceste je naš vložek tako okoli 2,4 odstotka,” je pojasnil.
V nadaljevanju se bo kolesarska steza navezala na stezo proti dolenjski prestolnici, zato si bo Lah kot poslanec prizadeval, da bi prometno ministrstvo kolesarsko stezo proti Novemu mestu uvrstilo v načrt razvojnih programov, saj bi lahko zanjo dobili tudi evropski denar. “Prav tako bo ena mojih prednostnih nalog tudi ureditev sedanje hitre ceste za umiritev prometa in odpravo podvoza v Poljanah, kjer naj bi bilo nivojsko križišče. Študija je že izdelana, a projekt še ni uvrščen v načrt razvojnih programov,” je še dejal.
Mojca Žnidaršič
Članek je bil objavljen v Dolenjskem listu 29. julija 2010.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se