Traso tretje razvojne osi predstavili v Semiču in Metliki



Včeraj popoldne in zvečer sta bili v Semiču in Metliki javni obravnavi osnutka državnega prostorskega načrta (DPN) za državno cesto od priključka na avtocesti A2 Ljubljana-Obrežje pri Novem mestu do priključka Maline v semiški občini (torej za tretjo razvojno os-južni del). Sicer pa bosta DPN in okoljsko poročilo še do 4. aprila javno razgrnjena na ministrstvu za okolje in prostor, Direktoratu za prostor, na Dunajski cesti 21 v Ljubljani, na ministrstvu za promet, Direktoratu za ceste, na Langusovi 4 v Ljubljani, v prostorih Mestne občine Novo mesto, oddelku za prostor, na Seidlovi cesti 1 v Novem mestu ter v prostorih občine Metlika na Mestnem trgu 24 in občine Semič na Štefanovem trgu 9. Gradivo pa je javno razgrnjeno tudi v digitalni obliki na spletnih straneh ministrstva za okolje in prostor ter ministrstva za promet.
Glede na to, da bo 18 km štiripasovne ceste potekalo ob vzhodnem robu Novega mesta in do 2,3 km dolgega tunela pod Gorjanci po novomeški občini, končala pa se bo s tunelom pri Malinah v semiški občini, Belokranjci tokrat niso imeli bistvenih pripomb. Ker pa naj bi imeli tako ta cesta kot tudi 10 km dolga dvopasovna zahodna novomeška obvoznica številne podvoze, nadvoze, izvennivojske priključke, viadukte in še kaj, kar bo gradnjo zelo podražilo, jih skrbi, da tretja razvojna os še ne bo tako kmalu prišla v Belo krajino. Belokranjci pa jo potrebujejo čim prej in ne čez 50 let. Nekaj pripomb je bilo tudi glede priključka pri Jugorju.
Odgovorni so zagotovili, da priprave DPN ne more nihče več ustaviti, sprejeli pa naj bi ga konec letošnjega ali v začetku prihodnjega leta. Začeli so tudi postopke za 2. etapo tretje razvojne osi-južni del od Malin do Črnomlja-jug ter do Metlike, ki naj bi jo predstavili javnosti prihodnje leto.
Fotografije v galeriji so z javne obravnave v Metliki.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se