Betonski ali leseni most
Krajani Mršeče vasi si želijo nov betonski most in ne lesenega, kakršnega so imeli do zdaj. Gradbeni odbor je zbral 150 podpisov za betonski most, v petek pa so izvedli tudi štetje prometa.

Odločitve, ali bodo v Mršeči vasi imeli nov betonski ali leseni most, medtem ko je stari dotrajan in zaprt za promet, še ni in je verjetno še nekaj časa ne bo.

VEČINA SI ŽELI BETONSKI MOST
Kot je sklepati z zbora krajanov vasi, ki največ uporabljajo ta most čez reko Krko, se večina zavzema za betonskega. Šentjernejska občina, ki jim je predstavila obe možnosti in povedala, da bi verjetno prej lahko prišli do lesenega mostu (z betonskimi temelji), saj je cenejši in so tu na voljo razpisi z nepovratnimi sredstvi, se je po napovedih celo državljanske nepokorščine, če bi odločitev padla za leseno varianto, umaknila in po besedah župana Radka Luzarja uresničuje sklepe občinskega sveta. Pridobiva ocene izvajalcev, da bi tako prišli do bolj realnih cen obeh mostov. Župan pravi, da ljudem ne želijo vsiljevati nobene različice, naj se odločijo sami, je pa realen, meni namreč, da verjetno v njegovem mandatu gradnje novega mostu, sploh betonskega, ne bo.
Ocene, da bi leseni most stal okrog 400 tisoč evrov, betonski pa 1,200.000 evrov, gotovo ne držijo.
PRIPRAVLJENI SO ČAKATI DLJE
Sicer pa so krajani sami dejali, da so pripravljeni čakati dlje, samo da bo novi most betonski. »Ocene, da bi leseni stal okrog 400 tisoč evrov, betonski pa milijon 200 tisoč evrov, gotovo ne držijo. Pa ne gre le za razliko v denarju. Leseni most pač ni več primeren za te čase in potrebe. Gradili so ga, ko so imeli v Mršeči vasi dva 'fičota' in štiri traktorje. Leseni most smo imeli in vemo, kaj pomeni, koliko stane vzdrževanje, kakšne težave prinaša,« meni predsednik gradbenega odbora Tone Cvelbar.
Odbor, ki sicer deluje že dve leti, bolj aktiven pa je postal spet zdaj, je v nekaj dneh zbral 150 podpisov krajanov, ki zagovarjajo betonski most, »če bi jih pobirali več dni, pa bi jih bilo lahko še več«, je prepričan.

PREŠTELI SO TUDI PROMET
Podpise so odnesli na občino, v podporo betonskemu mostu pa so sami izvedli štetje prometa, ki dokazuje, da je ta velik. Izbrali so petek, 5. februar. Od 5. do 20. ure je čez most v smeri Zameško–Šentjernej pripeljalo 363 avtomobilov, v nasprotni smeri pa 328. »A kak drug dan bi bile številke še večje. Gre za zimski čas, ko kmetje niso tako dejavni kot druge dni v letu,« dodajajo v odboru.
Da bi v Mršeči vasi ostali brez mostu – lesenega bo občina letos poleti podrla, za nadomestni most, ki ga uporabljajo zdaj, pa občina od Slovenske vojske še ni dobila odobrenega podaljšanja najema –, krajani menijo, da preprosto ni mogoče.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se