Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Z GAMEDUCATE do večje uporabe igrifikacije v razredu


Ester Snedec
30. 10. 2024, 08.50
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

_zzzprojekt__0_.jpg
Arhiv Lokalno.si

Projekt GAMEDUCATE, ki se je začel leta 2022 v okviru programa Erasmus+, se je uspešno zaključil po dveh letih delovanja. Osredotočen je bil na uvajanje igrifikacije v šolsko izobraževanje ter na razvoj ključnih kompetenc učiteljev oziroma izobraževalcev v sedmih partnerskih državah: Franciji, Italiji, Grčiji, Cipru, Avstriji, Španiji in Sloveniji. Projekt je združil različne organizacije, med katerimi so bili CBE Sud Luberon (Francija), CEIPES (Italija), Univerza v Makedoniji (Grčija), GEINNOVA (Španija), Akata Makata (Grčija), Društvo za razvijanje prostovoljnega dela Novo mesto (Slovenija), CSI - Center za socialne inovacije (Ciper) ter ÖJAB (Avstrija).

_zzzprojekt__1_.jpg
Arhiv Lokalno.si

Cilji in dejavnosti projekta

GAMEDUCATE je imel več ključnih ciljev. Prvi cilj je bil pridobiti vpogled v trenutno stanje in potrebe učiteljev ter izobraževalcev po inovativnih učnih metodah in digitalnih tehnologijah. V ta namen so se izvajale fokusne skupine, ki so potekale v vseh partnerskih državah, kjer je sodelovalo najmanj 5 učiteljev. Skupaj je bilo organiziranih 14 delavnic, od katerih je bila polovica izvedena v živo, druga polovica pa preko spleta, z udeležbo najmanj 40 učiteljev.

Drugi cilj projekta je bil razvoj celovitega kurikuluma, sestavljenega iz devetih modulov, ki so se osredotočali na integracijo igrifikacije in drugih inovativnih metodologij v obstoječe nacionalne kurikulume. Moduli obravnavajo naslednje teme:


- Uporaba digitalnih orodij v izobraževalnih okoljih
- Digitalna igrifikacija v izobraževalnem kontekstu
- Vloga in pomen igrifikacije v vrtcu – nasveti in ideje
- Igrifikacija v kontekstu vključevanja
- Pravilnik o varstvu podatkov
- Medijska pismenost in kritično mišljenje
- Digitalna orodja, igrifikacija in skupinska dinamika v izobraževanju
- Ustvarjalnost in umetniško izražanje z digitalnimi orodji in igrifikacijo
- Orodja in etika umetne inteligence

Učitelji se lahko še vedno brezplačno registrirajo na platformi GAMEDUCATE (https://gameducate-platform.eu/), kjer so vsi moduli dostopni v vseh jezikih projekta: španščini, francoščini, grščini, italijanščini, nemščini in slovenščini, prav tako pa tudi v angleščini. Platforma vsebuje številne druge zanimive informacije za učitelje, razlago največkrat uporabljenih digitalnih orodij in več igric, ki jih lahko učitelji uporabijo pri svojem delu.

Rezultati in vpliv projekta

Ključni izid GAMEDUCATE projekta je bil razvoj inovativnega učnega kurikuluma, ki je učiteljem omogočil, da se seznanijo z novimi metodami poučevanja. Udeleženci delavnic so pridobili dragocene izkušnje in znanje o tem, kako učinkovito vključiti igrifikacijo v svoje poučevanje. Projekt je poleg tega ustvaril obsežen digitalni pripomoček, ki je služil kot virtualno učbenik in orodje za učitelje ter izobraževalce.

Mednarodna fokusna skupina, ki je združevala učitelje iz vseh partnerskih držav, je omogočila izmenjavo izkušenj, izzivov in prednosti. Tako so učitelji izrazili željo po večji uporabi igrifikacije v šolskem sistemu in po dodatnih izobraževanjih. Izpostavili so, da je uporaba igrifikacije v razredu več kot dobrodošla, mora pa biti način uporabe različnih digitalnih orodij zanimiv za učence. Izpostavili so tudi, da je platforma, na kateri se nahajajo vsa gradiva, zelo pregledna in uporabna tako za učitelje kot tudi za učence. Poleg fokusnih skupin in sestankov prek spleta so bili v času trajanja projekta v živo izvedeni trije partnerski sestanki, in sicer v Nikoziji, na Dunaju in v Marseillu, kar je dodatno okrepilo sodelovanje med partnerji in omogočilo izmenjavo znanj.

Zaključek

GAMEDUCATE je pomembno prispeval k modernizaciji izobraževalnih sistemov v partnerskih državah, kar se odraža v povečani uporabi inovativnih učnih pristopov in digitalnih orodij. Projekt je pokazal, kako lahko sodelovanje med različnimi institucijami in učitelji vodi k izboljšanju kakovosti izobraževanja in opolnomočenju učiteljev za izzive prihodnosti. Učitelji, ki so sodelovali v projektu, so pridobili nova znanja in spretnosti, ki jih bodo lahko uporabljali v svojih učnih okoljih. Več o projektu si lahko preberete na spletni strani projekta https://www.gameducate.infoproject.eu/ kot tudi na družbenih omrežjih https://www.facebook.com/gameducate.project in https://www.instagram.com/gameducate.project/.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.