© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

O razvoju didaktike na področju ocenjevanja znanja


dolenjski-list
STA
22. 9. 2009, 08.30
Posodobljeno
12. 10. 2009 · 12:45
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

terme_smarjeske_toplice.jpg
Terme Šmarješke Toplice
Foto: Terme Šmarješke Toplice

##IMAGE-3290728##

Terme Šmarješke Toplice danes gostijo zaključno strokovno srečanje razvojno-aplikativnega projekta, ki je pod okriljem zavoda za šolstvo potekal po več slovenskih šolah. Na srečanju z naslovom Razvoj didaktike na področju procesa ocenjevanja znanja bodo predstavili rezultate dela po šolah, organizatorji pa pričakujejo okoli 130 udeležencev.

Projekt, ki nosi isti naslov kot strokovno srečanje, je po navedbah zavoda za šolstvo razvijal didaktiko na področju procesa ocenjevanja znanja s poudarkom na formativnem spremljanju napredka učenca posameznika ter spremenjeno vlogo učitelja in učenca ter njihovih staršev.

V dopoldanskem delu srečanja bodo ravnatelji kot vodje projektov na šolah podali refleksije dela v projektu z ugotovitvami posameznih šol. Popoldne bodo svoja razmišljanja predstavili konzulenti in vodja projekta iz zavoda za šolstvo, po sklepnih ugotovitvah - tu bo sodeloval tudi avstralski strokovnjak Colin J. Marsh - pa bo sledil še kulturni program v izvedbi Glasbene šole Marjana Kozine iz Novega mesta.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.