Najprej so z uvedbo aplikacije oziroma Portala za paciente ZD Ljubljana pohiteli v enoti Šentvid. Do današnjega dne so uspeli registrirati 40 odstotkov pacientov, kar se jim zdi povsem zadovoljivo, saj nekateri tako ne uporabljajo komunikacije prek elektronske pošte. Še vedno je in bo možna osebna komunikacija (prihod v zdravstveni dom) in preko telefona. Strokovna direktorica Zdravstvenega doma Ljubljana Tea Stegne Ignjatovič je zadovoljna tudi z odzivom starejših, ki so jih dodatno povabili, da jim pokažejo, kako uporabljati portal.
V portal se je lahko registrirajo tudi v enotah ZD Ljubljana. Pacientu bodo tam osebno razložili, kaj mora postoriti. Tisti, ki imajo digitalna potrdila SigenCa ali SigovCa ter siPass, se lahko registrirajo sami. Pacienti lahko prek portala naročajo zdravila, vidijo seznam izdanih napotnic, kmalu pa bodo lahko naročali tudi medicinske pripomočke, ki jih redno uporabljajo, imeli bodo vpogled v bolniške liste, mogoče pa bo tudi eNaročanje na pregled ali na odvzem krvi v laboratorijih ZD Ljubljana.
Zdravnica družinske medicine Špela Tevžič je kot ključno pozitivno posledico aplikacije izpostavila razbremenitev administrativnega dela in večjo varnost sistema. Že po nekaj dneh dela v enoti Šentvid se je pokazalo, da imajo zdravniki več časa za paciente.