Mnogo trgovcev se sicer odloči, da ne bodo imeli razprodaje. Namesto tega se lahko v tem obdobju ali pred njim odločijo za drugačne pospeševalnike prodaje, kot so na primer popusti in razne akcije.
Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, kot na primer od 20 do 50 odstotkov ali do 40 odstotkov, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj eno četrtino vrednosti blaga, ki je na razprodaji.
Kot so za STA pojasnili na Trgovinski zbornici Slovenije in Podjetniško trgovski zbornici, pa morajo trgovci upoštevati veljavno zakonodajo, pravila zbornic, zakon o varstvu potrošnikov in zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami.
"Trgovci pred uvedbo popusta ali razprodaje ne smejo dvigniti cen izdelkov in jih nato znižati z namenom višjega odstotka znižanja, ki privablja kupce, saj gre v tem primeru za navidezna znižanja oziroma navidezno razprodajo, ki je zakonsko prepovedana," poudarjajo v zbornicah.
Trgovec mora v razprodaji navesti podatke o vrsti blaga, odstotek znižanja in obdobje trajanja razprodaje, blago mora biti označeno s ceno pred znižanjem in z znižano ceno.
Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, kot na primer od 20 do 50 odstotkov ali do 40 odstotkov, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj eno četrtino vrednosti blaga, ki je na razprodaji.