Klemen se je v preteklih tednih nenehno gibal med iznajdljivimi, empatičnimiin izjemno predanimi posamezniki, ki opravljajo enega najbolj raznolikih in zahtevnih poklicev: delo prodajalcana Petrolu. In čeprav se marsikateremu mimoidočemu to zdi “samo delo za pultom”, resničnost razkriva povsem drugačno sliko – polno veščin, znanja, pristnega čuta za ljudi ter neprecenljive predanosti.
Barbara delo opravlja z dušo in srcem
Na Petrolovem prodajnem mestu na Dunajski je Klemen Bunderla spoznal Barbaro – razposajeno prodajalko s 6 meseci izkušenj, neizmerno empatijo in občutkom za ljudi. Čeprav ni vajena medijske pozornosti, se njene besede dotaknejo vsakogar, ki ve, kako pomembno je spoštovanje do poklica, ki pogosto ostaja spregledan. Poglejte si, kako sta skupaj poskrbela za nepozaben delovni dan:
»To delo je prav dinamično« pravi z nasmehom. »Ljudje včasih mislijo, da je dolgočasno in monotono. Pa ni tako. Ko pride stranka slabe volje, ostaneš miren. Ko nekdo nekaj išče, mu pomagaš. Ko se pokvari sistem, iščeš rešitev. Zahvaljujoč dobremu Petrolovemu uvajanju kmalu vse to uspeš opraviti samozavestno, z nasmehom na obrazu.«
Barbara se zaveda, da delo, ki ga opravlja, vsakodnevno olajša življenja stotinam ljudi. Pa vendar pogosto ostane neopaženo.
»Koliko ljudi vsak dan vstopi na bencinski servis, trgovino, trafiko – in ne pomisli, koliko truda stoji za tem, da vse teče? Prodajalcev je na tisoče. Brez njih ne bi bilo udobnega vsakdana. Zato si to delo zasluži več spoštovanja in priznanja. To ni vmesna postaja do nečesa boljšega – to je izjemen poklic sam po sebi.«
Zakaj se je odločila za to delo? Ker ima rada ljudi in ve, da je na svojem delovnem mestu pomembna. Vsak dan za svoje sodelavce in stranke stori nekaj dobrega – štejejo tudi majhne stvari, že samo nasmeh ali prijazna beseda ob kavi.
Prodajalec je srce podjetja – prvi stik in zadnji vtis
Prodajalec je najbolj vidni glas, obraz in srce podjetja. Je tisti, ki pozdravi prvega in se poslovi od zadnjega kupca. Je svetovalec, sogovornik, rešitelj malih zagat in včasih tudi kar malo terapevt.
Poklic prodajalca zajema delo, ki preizkusi vse tvoje spretnosti. Zahteva zbrano poslušanje, hitro razmišljanje, iznajdljivost pri iskanju rešitev, občutek za drugega človeka, natančnostterspoštljivost– včasih tudi v istem dnevu.
Si tudi vi želite dela v prijetnem, dobro strukturiranem delovnem okolju s spodbudnim kolektivom, ki vam je v oporo tako pri učenju kot tudi pri delu?
Na Petrolovih prodajnih mestih po Sloveniji vsak dan delujejo ljudje, ki v okvirju svoje službe nenehno gradijo odnose – z vsakim nasmehom, nasvetom, prijazno besedo. V preteklih tednih je Klemen spoznal še štiri druge izjemne prodajalce, ki so mu zaupali, zakaj jim je ta poklic nekaj posebnega.
Zakaj je biti prodajalec nekaj izjemnega?
Elizabeta: »Ker vsak dan doživiš nekaj novega. Vsaka stranka je zgodba zase, vsak pogovor je priložnost. Pomagaš ljudem in veš, da te cenijo – to je neprecenljivo. Poleg tega pa je ekipa moj drugi dom.«
Nina, PM Logatec: »Delo prodajalca je odgovornost, skrb za detajle, občutek za ljudi. In ko vidiš, da si komu polepšal dan, je to največje plačilo. Včasih sem samo prodajalka – včasih pa poslušalka, motivatorka, svetovalka.«
Mohammed, PM Tivolska: »Ker me to delo vsak dan spomni, da je v ljudeh veliko dobrega. Petrol mi omogoča, da rastem, učim se in postajam boljši človek, ne samo delavec.«
Žiga: »V tem poklicu ni prostora za blef. Moraš znati poslušat, čutit ljudi in znat komunicirat. Je zahtevno, a izjemno.«
Trikrat hura za prodajalce!
Njihov dan je poln izzivov, a tudi malih zmag. Prodajalci na Petrolu so tihi heroji vsakdana, ki se ne znajdejo le med izdelki na policah, ampak predvsem med ljudmi. Po Petrolovem skrbnem uvajanju in skrbjo za prijetno delovno okolje prodajalci na več kot 590 prodajnih mestih Petrol po Sloveniji in tujini vsak dan znova s toplino in znanjem stojijo za prodajnim pultom.
80 let Petrolove zgodbe – pisane s predanostjo prodajalcev
Petrol letos praznuje 80 let – skoraj celo stoletje zaupanja, rasti in neprekinjenega stika s strankami. A za vsako številko, dosežek in prelomnico stojijo ljudje. Prodajalci, ki so skozi vse te desetletja prvi pozdravili in zadnji zaželeli srečno pot. Sami so gradili odnos s strankami, ko še ni bilo sodobne tehnologije, in sami so tisti, ki še danes s toplino, znanjem in predanostjo predstavljajo srce podjetja. Njihova vloga ni nikoli bila samoumevna – a je bila vedno ključna.
Zato letos Petrol ne praznuje le zgodovine podjetja, temveč tudi ljudi, ki jo vsak dan pišejo.
__
Vsebino omogoča: Petrol d.d.