Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Nika Papić in Tilen Šali na Googlovi konferenci v ZDA


lokalno
A. Č.
16. 9. 2014, 13.00
Posodobljeno
17. 09. 2014 · 09:12
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

konferenca_google_001.jpg
Arhiv Lokalno.si
konferenca-google-001
konferenca_google_002_00.jpg
konferenca_google_003.jpg
Arhiv Lokalno.si

Konferenca Google All-Stars je potekala v kalifornijskem Mountain Viewu 27. in 28. avgusta, udeležilo pa se je je več kot 60 agencij s statusom Google Partner, ki so v svojih državah zmagale na tekmovanju Google All-Stars. Med več kot 250 udeleženci iz vsega sveta sta bila tudi Nika Papić in Tilen Šali, sicer direktorja novomeške spletne agenije Ideaz.

Dvodnevna konferenca v »Googleplexu« je bila sestavljena iz več predavanj strokovnjakov s področja marketinga in vodij različnih Googlovih oddelkov.

Bolj odmevni predavatelji na konferenci so bili David Bell (predavatelj na poslovni šoli Wharton, znan investitor v številna uspešna podjetja, tudi izjemno uspešen start-up Warby Parker), Adam Singer (programski vodja pri Google Analytics, mednarodno priznan bloger, strokovnjak s področja marketinga, medijev in PR-ja; svetovalec pri številnih start-upih) in Suzie Reider (ena prvih uslužbenk pri Youtubu, danes vodja prodaje).

Nika Papić: »Najpomembnejše pri konferenci se mi je zdelo agencijsko povezovanje, dragocen pa je bil tudi podrobnejši vpogled v delovanje in organizacijo samega Googla. Bila sem fascinirana nad sproščenim vzdušjem, ki vlada v Googlu – vsi so izjemno odprti in prijazni, vse je urejeno tako, da se človek počuti čim bolj domače. Poskrbljeno je tudi za rekreacijo – imajo bazen, nogometno igrišče, stadion, svoje trenerje, ki se jih poslužujejo ... kolesa v barvah Googla s katerimi se vozijo po kompleksu. Dejstvo je, da tam prav vsi živijo in dihajo Google.«

Tilen Šali: »Googlova konferenca je bila za nas res izjemna izkušnja. Vesel sem številnih novih poznanstev, tako pri samem Googlu kot tudi z ljudmi iz nam sorodnih agencij z vsega sveta. V sklopu konference je bilo tudi nekaj izjemno zanimivih predavanj – izpostavil bi Davida Bella iz poslovne šole Wharton -, domov pa smo prinesli ogromno novih znanj. Komaj čakam, da jih implementiramo tudi v naše storitve, sploh na področjih oglaševanja na mobilnih napravah ter spletne analitike in vedenja uporabnikov.«


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.