© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Modra frankinja združuje


lokalno
Rok Petančič KŠTM Sevnica
4. 12. 2014, 11.00
Posodobljeno
05. 12. 2014 · 09:08
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

modro_010.jpg
Arhiv Lokalno.si
modro 010
modro_058.jpg
Arhiv Lokalno.si
modro_062.jpg
Arhiv Lokalno.si

V četrtek, 27. novembra 2014, je v okviru projekta »Modra frankinja – žametno vino Posavja« v Vinski kleti Mastnak v Orešju pri Sevnici potekala strokovno predstavitvena konferenca na temo Modra frankinja. Nameni konference so bili na enem dogodku predstaviti zainteresirani javnosti celoten proces vina Modre frankinje od pridelave, predelave in posebnosti vina, do predvsem tržnih in podjetniških elementov vina MF - prodaje vina, uporabe Modre frankinje v regionalni kulinariki ter oblikovanja strateškega konsenza o modelu sodelovanja s poudarjanjem podjetniških možnosti in novih zaposlitev na osnovi večje in uspešnejše prodaje vina Modra frankinja.

V prvem delu konference je okoli 80 zbranih vinarjev, vinogradnikov, gostincev, predstavnikov medijev in druge javnosti prisluhnilo g. Dušanu Brejcu, direktorju Vinske družbe Slovenije, enologu, mednarodnem tržniku in degustatorju, na temo »Kako priti do tržne priložnosti za modro frankinjo?«, g. Zdravku Mastnaku, priznanemu enologu, na temo »Cviček – vzpostavitev skupne vinske blagovne znamke« ter predstavitvi združenja Konzorcij kraških pridelovalcev terana, ki jo je izvedel dr. Miran Vodopivec, ustanovitelj in pobudnik konzorcija.

V drugem delu konference je ga. Andreja Kobal iz Kmetije Kobal predstavila trženje vina modra frankinja v tujini (prodaja modre frankinje v ZDA in na Kitajsko), g. Lojze Kerin je predstavil projekt Hiša Modre frankinje, g. Grega Repovž pa uporabo modre frankinje v kulinariki. Za kulinarični del je poskrbelo Gostišče Repovž.

Zanimive informacije in predlogi predavateljev so izzvali konstruktivno in tvorno razpravo s številnimi konkretnimi predlogi, pobudami. Ob zaključku konference so mnogi udeleženci podpisali »Sporazum o nameri strateškega sodelovanja in povezovanja med vinogradniki, vinarji in tržniki vina modra frankinje«, s čimer so izrazili interes po strateškem sodelovanju in povezovanju pri aktivnostih, povezanih s pridelavo in trženjem vina Modra frankinja, kar bomo nadgrajevali s konkretnimi predhodno usklajenimi aktivnostmi v prihodnjem obdobju.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.