Če želite usvajati nova znanja - od cvetličnih dekoracij do priprave zdravih kruhov …

##IMAGE-3869888##
Kritično in analitično razmišljanje, čustvena inteligenca, prilagodljivo in kreativno razmišljanje, računalniško usmerjeno razmišljanje, nova medijska pismenost, transdisciplinarnost, »design-thinking«, virtualno sodelovanje in kognitivno upravljanje (Vir; HR&M, junij/julij 2018, številka 16) so ključne kompetence prihodnosti, ki jih je na podlagi raziskave o prihodnosti dela objavil Svetovni gospodarski forum. Nove kompetence bo moč usvajati na Grmu Novo mesto – centru biotehnike in turizma od novembra 2018 do oktobra 2022.
Grm Novo mesto – center biotehnike in turizma se je v juniju 2018 prijavil na razpis za projekt »Izvajanje programov nadaljnjega poklicnega izobraževanja in usposabljanja v letih 2018-2022«, v imenu vseh prijavljenih šol je prijavo na razpis oddal Šolski center Nova Gorica, projekt je imenovan MUNERA 3. Projekt delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. Tako se bodo v obdobju 2018-2022 na vseh sodelujočih šolah izvajali programi nadaljnjega poklicnega izobraževanja in usposabljanja za zaposlene, in sicer programi usposabljanja in izpopolnjevanja, programi za pridobitev dodatnih kvalifikacij, programi za pridobitev višje strokovne izobrazbe in prekvalifikacij na področju srednjega strokovnega ter višjega strokovnega izobraževanja. Cilj projekta je v te programe vključiti 17.640 zaposlenih oseb, z namenom doseganja večje zaposljivosti in mobilnosti med področji dela ter na področju osebnega razvoja in delovanja v sodobni družbi.
Velja poudariti, da so znanje, inovativnost in kreativnost pomembni elementi, na katerih je potrebno graditi gospodarski in družbeni razvoj. Digitalna preobrazba spreminja tako poslovne procese kot tudi način dela. Zato dajeta Republika Slovenija in Evropska komisija velik poudarek pridobivanju kompetenc, ki jih zaposleni potrebujejo zaradi uvajanja digitalnih procesov in inovacij, takšni trendi so prisotni na slovenskem kot tudi na globalnem trgu dela.
Spremembe poslovnih modelov, ki jih prinašata 4. in 5. industrijska revolucija, prinašajo spremenjen način dela, zato se mora trg dela prilagoditi in omogočiti različne oblike dela. Digitalizacija bo zahtevala nove ideje, nove podatke in nove poslovne modele. Do leta 2027 naj bi bilo več kot dve tretjini delovnih mest nerutinskih, miselno delo visoko usposobljene delovne sile pa bo v porastu. Temu primerno se bodo spremenile tudi kompetence, ki bodo potrebne za zasedanje delovnih mest prihodnosti, ki v veliko podjetjih - predvsem mladih - postajajo že aktualna.
Zatorej vabljeni k usvajanju novih znanj na Grmu Novo mesto – centru biotehnike in turizma skozi strokovne, inovativne, pestre, zanimive in privlačne izobraževalne programe, ki trajajo okvirno 50 ur in se bodo izvajali v manjših skupina od 15 do 20 slušateljev
Izobraževalni programi, za udeležence brezplačni: ČIŠČENJE IN UREJANJE POSLOVNIH IN ZASEBNIH PROSTOROV; DEKORACIJE V CVETLIČARSTVU; DOPOLNILNE DEJAVNOSTI NA PODEŽELJU; EKOLOŠKO KMETOVANJE; HARMONIJA OKUSOV; INFORMACIJSKA PODPORA NA KMETIJSKEM GOSPODARSTVU – EXCEL; INTERPRETACIJA DEDIŠČINE V TURIZMU; IZDELAVA MESNIN NA TRADICIONALNI NAČIN; IZZIVI V POLJEDELSTVU; KONSERVACIJA IN RESTAVRIRANJE LIKOVNIH DEL; KUHAJMO SKUPAJ; KULTURNO NASLEDSTVO KOT PODLAGA ZA RAZVOJ KULTURNEGA TURIZMA; MALA ŠOLA ETNOLOGIJE ali DEDIŠČINA NAJBOLJŠA UČITELJICA; NEGA GOZDA; OCENJEVALEC KONJ; OKUSI SLOVENIJE – DOŽIVETJA PREHRANSKE KULTURNE DEDIŠČINE V TURIZMU; ORGANIZACIJA ATRAKTIVNIH TURISTIČNIH PRIREDITEV IN DOŽIVLJAJEV NA PODEŽELJU; OSKRBA IN PREHRANA KONJ; OSKRBOVALNE VERIGE V KMETIJSTVU; POSLOVNO SPORAZUMEVANJE ZA ZAPOSLENE V BIOTEHNIKI; POVEZANI ZA VEČJO KONKURENČNOST IN USPEŠNOST; PRIDELAVA SADIK VRTNIN; PRIDELOVALEC ZELENJAVE; PRIPRAVA DIETNIH JEDI; PRIPRAVA JEDI ZA PREDŠOLSKE OTROKE; PRIPRAVA POSLOVNEGA NAČRTA MOJE KMETIJE; PRIPRAVA ZDRAVIH KRUHOV IN PEKOVSKEGA PECIVA; PRIREJA KOBILJEGA MLEKA; PRODAJALEC MESA IN MESNIH IZDELKOV; RAZLIČNE KULTURE IN NAČINI ŽIVLJENJA V IZOBRAŽEVALNIH PROCESIH IN TURIZMU; RAZVOJ KOMPETENC IN KARIERNE POTI NA PODEŽELJU; SEČNJA DREVES; SENZORIČNA ANALIZA VIN; SKRB ZA ZDRAV ŽIVLJENJSKI SLOG; SLOVENŠČINA KOT JEZIK OKOLJA ZA TUJE ZAPOSLENE V BIOTEHNIKI; SPLETNI DIGITALNI MULTIMEDIJI; SPORAZUMEVANJE V RUSKEM JEZIKU - NOVA PRILOŽNOST ZA RAZVOJ TURIZMA IN STROKOVNA RAST ZAPOSLENIH; SPRAVILO GOZDNO LESNIH SORTIMENTOV; ŠOLA ZA SAMOOSKRBO; TEHNOLOGIJA PRIDELAVE GROZDJA; TRŽENJE V KMETIJSTVU; TURISTIČNI ANIMATOR; TURISTIČNO SPREMLJANJE IN VODENJE; UČENJE Z GOZDOM; UČINKOVITA RABA ENERGIJE V VSAKDANJEM ŽIVLJENJU; UMETNOST SOŽITJA VIN IN KULINARIKE – II. STOPNJA; UPRAVLJANJE S KRAŠKIMI NARAVNIMI VIRI; USTVARJANJE PRIVLAČNIH ZGODB, KI JIH ODSTIRA SLOVENSKO PODEŽELJE IN ZGOBARJENJE; VARNO ROKOVANJE Z ŽIVILI; VINARSTVO – TEHNOLOGIJA PRIDELAVE VIN; WELLNES - SMISEL SAMORAZVOJA; ZDRAVSTVENO VARSTVO ŽIVALI; ZELIŠČARSTVO
Lepo povabljeni, da se pridružite …
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se