Zavod za turizem Ptuj: Ljubljančanom za strategijo 10.500 evrov
Lani ustanovljeni Javni zavod za turizem Ptuj je ljubljanskemu podjetju Lanara Consulting zaupal izdelavo strategije razvoja turizma za mestno občino (MO) Ptuj.

Študija je stala 10.500 evrov. Po zagotovilu direktorice Zavoda Katje Gönc naj bi bila že izdelana. Z njo bodo predvidoma v februarju najprej seznanili mestne svetnike, šele nato bo dostopna medijem in javnosti. »Strategija predstavlja krovni strateški dokument razvoja turizma turistične destinacije, nujno strokovno podlago za učinkovito upravljanje destinacije in delovanje Zavoda za turizem Ptuj. Obsega podrobno analizo trga in okolja, turističnih trendov, trenutnih danosti destinacije ter njenih obstoječih in potencialnih ciljnih segmentov,« pravi Gönčeva.
Zanimalo nas je, na podlagi katerih referenc so izdelavo strategije izbrali družbo Lanara Consulting. Katere razvojne strategije so doslej že izdelali in kako so se obnesle v praksi? S čim so Ptujčane prepričali, da so jim zaupali izvedbo tako pomembnega strateškega dokumenta?
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se