Lenart: Končno začetek gradnje severne obvoznice
Skozi središče Lenarta se dnevno pelje 11.000 vozil, od katerih je kar 600 tovornjakov, ki bi sicer morali uporabljati južno obvoznico, vendar se še vedno raje odločajo za izvoz Lenart.

Že v času gradnje pomurske avtoceste je bilo obljubljeno, da bo Lenart dobil severno obvoznico, vendar do realizacije nikoli ni prišlo, delno zaradi zapletov v zvezi z zaščiteno kmetijo, predvsem pa zaradi stanovalcev v novem severnem naselju, ki so se združili v civilni iniciativi in protestirali, da bi obvoznica potekala preblizu njihovih hiš in bi se zato kakovost njihovega bivanja močno znižala. Želja je ostala, vendar je bilo jasno, da bo treba nekoliko prilagoditi prvotno traso. »S sprejetjem prostorskega načrta in naše prometne strategije smo veliko bližje cilju. Širili bomo našo poslovno-industrijsko cono, hkrati pa s tem dokumentom v prostor umestili tudi severno obvoznico, ki se bo začela pri izvozu z avtoceste za Lenart, kot je bilo tudi v prvem planu, nato pa bo cesta bolj severno od prvotno načrtovanega z viaduktom prečkala dolino, šla proti Jurovskemu Dolu za naseljem ob gozdu, prečkala cesto proti Sveti Ani, nato pa se navezala neposredno na Ovtarjevo krožišče, od katerega pelje regionalna cesta proti Gornji Radgoni,« je pojasnil lenarški župan Janez Kramberger.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se