Predstavniki Evrovizije predstavili nepričakovano novost
Evrovizija, ki bo naslednje leto praznovala že svojo 70. edicijo, ima od danes naprej drugačno podobo, so sporočili predstavniki festivala. Kot so dodali, želijo z bleščečimi novimi logotipi, pisavami in barvito identiteto blagovne znamke še dodatno počastiti prihajajočih 70 let.

Novo podobo so tako označili za igrivo, a hkrati elegantno, dodali pa še, da so osvežili tudi glavni logotip festivala. S tem so želeli poenostaviti ikonično ročno narisano pisano, ki so jo predstavili leta 2004, nato pa deset let pozneje še izpopolnili.
"A v središče želimo postaviti zgolj eno stvar: nezamenljivo srce tekmovanja za pesem Evrovizije, ki bije glasneje kot kdaj koli prej," so še zapisali v sporočilu za javnost.
Novemu logotipu so dodali tudi novo grafično sredstvo, ki so ga poimenovali Kameleonsko srce. Razložili so, da gre za čustveni kompas tekmovanja za pesem Evrovizije, ki absorbira kulturne vplive, glasbo in gibanje. "Prilagodi se tako, da odraža identiteto države gostiteljice, individualnost izvajalca ali določeno temo – hkrati pa ostaja nedvomno evrovizijski," so še razložili.

Direktor evrovizijskega tekmovanja Martin Green je zapisal: "Evrovizijsko tekmovanje je bilo vedno osredotočeno na evolucijo – glasbeno, kulturno in ustvarjalno. Ta osvežitev obeležuje 70 neverjetnih let, hkrati pa blagovno znamko popelje v vznemirljivo prihodnost. Je drzna, igriva in polna srca – tako kot samo tekmovanje. Zelo smo ponosni, da jo lahko predstavimo svetu."
Ob tem so namignili še, da bo v prihodnjih mesecih še več presenečenj in podrobnosti o vseh dejavnostih, ki praznujejo 70 let združenja United by Music.
Še vedno pa se ugiba, kje naslednje leto Evrovizija sploh bo. Ve se, da bo 70. obletnico festivala gostila Avstrija, bitka pa se bije med Dunajem in Innsbruckom. Odločitev naj bi organizatorji sicer sporočili v kratkem.

Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se