Slovenska skupina na kaj takega ni upala niti v sanjah
Skupina Victory je na slovenski sceni prisotna že več desetletij. Vedno znova pa člani dokazujejo, da razmišljajo z glasbeno inteligenco, ki navdušuje.

Tako je bilo tudi v preteklih mesecih, ko so navdušili s kar dvema uspešnicama. Najprej so pobožali z balado Pest soli, sledila pa je žurerska Džua, ki je navdušila in presegla tudi njihova pričakovanja.
Vaša poletna pesem je v treh mesecih presegla milijon ogledov videospota, ste to pričakovali?
Že ko smo poslušalcem predstavili pesem Pest soli, smo glede na odziv gledalcev in poslušalcev slutili, da so željni novitet Skupine Victory. Še posebno če zgodba in videospot pritegneta ljudi, se kemija zagotovo zgodi. Ko je Džua ugledala luč sveta, smo prejeli ogromno pozitivnih odzivov, in v poplavi balad in mirnih pesmi je bila Džua prava osvežitev – z zabavnim videospotom, v katerem mi cela skupina pomaga priti v Afriko, ampak ... Očitno dovolj zabavno, da pritegne pozornost. Vse tri snemalne dneve smo se neznansko zabavali, kar se, upam, čuti tudi ob gledanju videospota.
Kaj to pomeni skupini? Ste pričakovali takšen odziv in ali ste zadovoljni, da je recept, ki ste si ga z ekipo zastavili, uspel?
Niti v sanjah nismo pričakovali, da bo spot presegel milijon ogledov. Pričakovali smo lep odziv, vse preostalo pa je bilo kot snežna kepa, ki se vali po hribu in postaja vse večja in večja. Dovolili smo si tvegati in smo brezkompromisno vključili tudi jezik svahili, kar je malce nenavadno in nepredvidljivo. Je pa zanimivo, da marsikdo prepeva z nami refren tudi v svahiliju, poleg slovenščine. Očitno je ljudem blizu, ker je beseda res spevna, čeprav je Afrika tako daleč. (smeh)
Skupina Victory je po moji skromni oceni kar nekakšen kameleon v vsem tem času. Vedno smo plavali s tokom in iskali primerne pesmi za obdobje, v katerem smo.
Pesem je popolnoma drugačna od pesmi Pest soli, a je bil odziv pri obeh zelo pozitiven – kakšni so dejanski odzivi poslušalcev in publike?
Pesem Pest soli je balada in vsebuje resno tematiko medosebnih odnosov, ni ravno žurerska skladba. Nadvse smo presenečeni, ker se je toliko ljudi prepoznalo v besedilu in se jih je dotaknilo. Vedeli smo, da obstajajo v Sloveniji podobne zgodbe, ampak da jih je toliko, nas je kar malo zaskrbelo, saj so povečini zamolčane pred javnostjo. Morda pa smo koga opogumili, da se bolj odkrito pogovarja o tem.

Pravo nasprotje je Džua, ki je lahkotna, z vabilom k brezskrbnemu uživanju poletja, ima sproščeno vzdušje in pozitivne vibracije. Takoj ob izidu so ljudje rekli: koooončno ena žurerska, za zabavo. Ljudje si od nas želijo predvsem veselja in zabave. Presrečni smo, da je doživela toliko ogledov na YouTubu. Zdaj vemo, da je trud nagrajen in so vse minute, ure in dnevi, ki smo jih porabili za ustvarjanje, dobili smisel. Želimo si, da bo pesem prisotna na vsaki zabavi in bo prinesla pozitivne vibracije.
Kaj ste pri zadnjih dveh pesmih naredili drugače?
Mislim, da smo zelo zrelo pristopili k ideji, jo nadgrajevali, se ogromno pogovarjali in se tudi kdaj sporekli. Ampak vedno v luči boljšega končnega izdelka. Predvsem pa nismo hiteli in smo zaupali ekipi in univerzumu, da opravijo delo kar najbolje.

S pesmijo ste v naše domove, tako ali drugače, prinesli sonce. Kaj pa je pesem prinesla vam?
Ko prejmeš toliko pozitivnih odzivov in mnenj, je občutek neprecenljiv. Za glasbenika je največje veselje, ko pesem zaživi med ljudmi. In presrečni smo, da sta nam obe pesmi dali dodaten zagon za naprej.
E-novice · Njena
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se