Meghan Markle spet preseneča: Prodaja 'vonj svoje poroke'
Meghan Markle je ustanovila svojo znamko, v sklopu katere prodaja različne artikle, ki so bili v preteklosti že podvrženi kritikam. Tokrat pa je šla še korak dlje.
Meghan Markle je namreč v sklopu svoje znamke As Ever na tržišče poslala dve sveči, oba pa sta poimenovani po številkah. Prva je št. 84, druga pa št. 519.
Seveda pa omenjeni številki nista bili izbrani po naključju: prva je poimenovana po njenem rojstnem dnevu (4. avgust; spomnimo, da Američani mesec zapisujejo pred dnevom), druga pa po datumu poroke s princem Harryjem, ki se je zgodila 19. maja 2018. Številni kritiki tako nekdanjo vojvodinjo Sussekško že kritizirajo, da prodaja 'vonj svoje poroke'.
Na njeni spletni strani je sicer zapisano, da je sveča 84 ročno vlita v elegantno keramično posodo, njen vonj pa naj bi zrak napolnil z dišečim sladkim lesom, nežnimi cvetličnimi notami in kalifornijskim divjim cvetjem. "Za vzvišeno udobje, ki se počuti kot objem," so še zapisali. Sveča naj bi sicer vsebovala tudi note vodnega lotosa, sandalovine in kalifornijskega maka.
Kakšen pa je vonj Meghanine poroke? Kot so zapisali v opisu, gre za moderno in elegantno dišavo, ki jo blagovna znamka opisuje kot 'ljubezen na prvo svetlobo'. Sveča naj bi vsebovala elemente maroške mete, kardamoma in čajnih listov in 'obuja svežino dneva na angleškem podeželju, dolg sprehod po vrtu in duh sreče, ki se mu je težko upreti'. Za obe sveči bodo kupci sicer odšteli 110 evrov, saj ena stane 55 evrov.
Meghanina znamka As Ever pa je sicer v preteklosti že večkrat predmet razprav in kritik. Poleti so jo namreč ameriški mediji ujeli na laži, ko so poročali, da malinin džem, ki ga Meghan prav tako proizvaja v sklopu svoje znamke, v resnici izdelujejo v industrijskem obratu. S tem ne bi bilo nič narobe, če ga ne bi nekdanja vojvodinja oglaševala kot ročno izdelanega po receptu iz svoje domače kuhinje.
Takrat se je vojvodinja iz zagate izvlekla tako, da so njeni predstavniki sporočili, da 'je bilo treba njegovo izdelavo zaradi ogromnega povpraševanja nujno prilagoditi. Odkar je Meghan na tržišče poslala najnovejše proizvode, je njeno spletno stran As Ever namreč obiskalo že več kot pol milijona ljudi, zaradi česar je industrijska proizvodnja postala neizbežna.'
E-novice · Njena
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se