Meghan doživlja eno sramoto za drugo
Čeprav se je dlje časa ugibalo, ali bosta princ Harry in Meghan Markle obnovila pogodbo z Netflixom ali ne, je zdaj postalo jasno, da se je to zgodilo, a ta jima vendarle ni v ponos. Poleg tega je Meghan dobila hladen tuš še s strani sester Kardashian.

Kot sta sporočila zakonca, z Netflixom "podaljšujeta svoje ustvarjalno partnerstvo, in sicer z večetno pogodbo, ki vključuje tako filmske kot tudi televizijske projekte". Nova pogodba naj bi tako med drugim vključevala drugo sezono Meghanine kuharske serije "Z ljubeznijo, Meghan", še pred božičem pa naj bi poskrbeli tudi za posebno praznično epizodo.

Kot je v izjavi za javnost sicer še sporočila nekdanja vojvodinja, je ponosna, da podaljšuje omenjeno partnerstvo, v sklopu katerega hkrati širijo sodelovanje, saj nameravajo vanj vključiti tudi njeno blagovno znamko As Ever.
A strokovnjaki opozarjajo, da vse vendarle le ni tako rožnato. "Pogodba, ki sta jo dobila, je veliko slabša od prejšnje. Če bi imeli pri Netflixu dovolj poguma, bi pogodbo prekinili, saj jim ne prinaša dovolj denarja," so dejali in prepričani, da je obnova pogodbe zgolj način, s katerim so kraljevemu paru prihranili sramoto.

To pa sicer ni edina "sramota" za Meghan. Kylie Jenner je pred dnevi praznovala 28. rojstni dan, kot je bilo razvidno z objav na družbenih omrežjih njenih sester, razvpitih sester Kardashian, pa so med drugim praznovale tudi s kompletom Meghanine blagovne znamke, v sklopu katere ponuja vina, marmelade in druge jedi. Meghan pa v objave niso označile, kot je sicer med zvezdniki v promocijski navadi.
Vojvodinja je objavo kljub temu delila sama, a s strani sester Kardashian še vedno ni bilo nobenega odziva. Nekateri so opozorili, da Khloe Kardashian sploh ne sledi Meghanini znamki, sledi pa Marthi Stewart, ki velja za Meghanino konkurenco in da se vojvodinja "na vse kriplje trudi za reklamo".

Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se