Posodobitev ceste Planina pri Sevnici – Sevnica po koščkih


Predvsem o prometni povezavi med občinama Šentjur pri Celju in Sevnica z njunim zaledjem, nekaj malega pa tudi o medsebojnem sodelovanju občin, podjetij in zavodov na področju gospodarstva in turizma, so se včeraj na Planini pri Sevnici pogovarjali na delovnem srečanju župana obeh občin – šentjurski, mag. Marko Diaci in sevniški Srečko Ocvirk ter drugi predstavniki obeh sosednjih občin in Direkcije RS za ceste.
Po ogledu podjetja Tajfun Planina, d.o.o, ki je pravi nosilec razvoja v tem predelu Kozjanskega, so nadaljevali pogovore v grajski kašči razvalin planinskega gradu, ki datira v 12. stoletje.
Na koncu srečanja sta oba župana podpisala listino, ki je več kot pismo o nameri, saj opredeljuje poglavitne infrastrukturne investicije, zlasti na področju posodobitve cest, s katerimi bi bolje povezali kraje na Kozjanskem, pa tudi območje, ki je bilo dolga leta sinonim za nerazvitost in zaostalost, s Posavjem in avtocesto. Ta dokument z zahtevami bodo poslali na ministrstvo za promet, saj bi brez njegovega sodelovanja ostali ti načrti mrtva črka na papirju.

Sredstva, ki jih ima na voljo v državnem proračunu Direkcija RS za ceste, omogočajo izvedbo del na cesti Planina pri Sevnici - Sevnica, šele do leta 2016. Da ne bodo dela tako odmaknjena, bodo letos po besedah Tomaža Willenparta, vodje sektorja za investicije pri DRSC, razpisali za državno cesto Planina pri Sevnici – Sevnica 400.000 evrov. S tem denarjem bi naj posodobili le 300 do 400 metrov, še vedno 2,5 km dolgega makadamskega odseka. Willenpart je poudaril, da gre za zelo zahtevno naložbo, saj bo treba zgraditi poleg voziščne konstrukcije še kar nekaj cestnih objektov.
Župana soglašata, da sta cesti Planina - Sevnica in navezovalna cesta Dramlje – Šentjur pomembni za Kozjansko, Obsotelje in Posavje, konkretno tudi za sevniško občino, da bi se bolje povezala s Štajersko.
Bo spet kakšna zapora ceste?
Planinčani pa terjajo, naj vendar v Ljubljani malo bolj pogledajo tudi na te zapostavljene kraje. Diaci in Ocvirk sta si enotna, da so tokovi, ki gredo s Planine proti Sevnici in obratno, zaradi tako slabe infrastrukturne povezave izredno slabi, ustrezna prometna infrastruktura pa lahko omogoča razvoj gospodarstva in tudi turizma.
Možnost financiranja je tudi iz evropskih sredstev, zato ne kaže zamuditi še enega vlaka, kot so jih že toliko v preteklosti. Spomniti velja, da so nezadovoljni krajani že večkrat zaradi nezadovoljstva nad počasnim reševanjem njihovega cestnega "križa" zagrozili z zaporo ceste in to tudi uresničili.