Občina prevzela pripravo OPPN za obvoznico v svoje roke



Potem ko je Direkcija za ceste že oktobra 2008 recenzirala leto prej narejeno študijo variant obvoznice Mirna, se je postopek priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta (OPPN) začel na podlagi dogovora z direkcijo decembra 2011. "Če bo po sreči in če ne bo večjih zapletov, je pričakovati, da bi lahko dokument sprejeli na občinskih svetih občin Šentrupert in Mirna spomladi naslednje leto," pravi mag. Štefan Velečič.
Kot danes sporočajo iz občine Mirna, se po državni cesti med Trebnjem in Sevnico kamniti most v centru Mirne povprečno prečka več kot 5000 vozil dnevno, kar govori o izjemni gostoti prometa skozi kraj. Kamniti most je ozko grlo, zastoji lahko trajajo tudi do deset minut. Obvoznica je tako ključna rešitev vsakodnevnih prometnih zagat, s katerimi se srečujejo tako vozniki tovornih kot tudi osebnih vozil. Zato je mirnska občina dala pobudo, da pripravi OPPN, s tem pospeši pripravo dokumentov in naredi korak naprej k uresničitvi večdesetletnih želja in pobud.
"Trasa obvoznice Mirna je bila načrtovana že pred mnogimi leti, tam nekje 30, 40 let nazaj, in v vsem tem času se ni spreminjala. Tako da občini Mirna in Šentrupert samo povzemata tisto, kar je že nekdo definiral oziroma Direkcija za ceste tudi potrdila kot najugodnejšo varianto. Če bo po sreči in če ne bo večjih zapletov, je pričakovati, da bi lahko dokument sprejeli na občinskih svetih obeh občin spomladi naslednje leto," o trasi in pripravi OPPN pravi mag. Štefan Velečič, ki je na občini Mirna zadolžen za področje okolja in prostora.
Skupna dolžina obvoznice, ki v zadnjem delu poteka tudi na območju sosednje občine Šentrupert, je 1800 metrov. Občini sta potrebne dokumente o sodelovanju pri projektu že podpisali, mirnska pa je od pristojnih soglasodajalcev že prejela smernice za izvedbo projekta, sporočajo. Trasa obvoznice je že definirana v novem občinskem prostorskem načrtu obeh občin, določena pa je z varianto, ki jo je kot tako določila država z recenzijo študije variant oktobra 2008. OPPN traso sedaj umešča v prostor.
Geodetski posnetek terena in z njim geodetski elaborat, je narejen, sledi priprava idejnega načrta obvoznice, ki je sestavni del dokumentacije pred sprejemom prostorskega akta. Po javni razgrnitvi in javni obravnavi predloga OPPN in ponovni pridobitvi soglasij pristojnih inštitucij lahko občinska sveta obeh občin omenjeni dokument tudi sprejmeta.
Naložba je ocenjena na nekaj več kot dva milijona evrov (skupaj z odkupi zemljišč), pri čemer občina financira le del infrastrukture v pločniku in javno razsvetljavo v naselju Mirna, ostalo pa je strošek države, ki po umestitvi obvoznice v načrte državnih investicij lahko kandidira tudi za sredstva iz kohezijskega sklada, so še zapisali v sporočilu za javnost.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Štefan Velečič o mirnski obvoznici