Bodo ob varčevanju države dočakali obvoznico?



Obvoznica mimo Mirne bo razbremenila ne le središče same Mirne, ampak je ključna tudi za hitrejšo in varnejšo povezavo med Sevnico in Trebnjem. Idejni projekt, ki so ga predstavili včeraj, je narejen na podlagi projekte naloge, ki jo je decembra lani izdelala Direkcija za ceste (DRSC).
Kot so sporočili iz občine Mirna, je od 1.750 metrov dolge obvoznice 1300 metrov na območju občine Mirna, preostalo pa na območju sosednje občine Šentrupert. Naložba je ocenjena na 2,5 milijona evrov.
Idejni projekt pripravljajo na podlagi pridobljenih smernic vseh akterjev na območju, na katerega posega obvoznica, in na podlagi projekte naloge, ki jo je izdelala DRSC. Želijo si, da bi se obvoznica čim bolj približala koridorju železnice in zagotovila najboljši dostop do industrijskega območja na Mirni. Povabilu na včerajšnjo neformalno predstavitev idejnega projekta so se tako odzvali predvsem lastnik zemljišč na in ob trasi obvoznice, vabljeni pa so bili tudi predstavniki gospodarskih družb v koridorju obvoznice.
„Z neformalno predstavitvijo želimo vse tiste, ki se jih trasa obvoznice tako ali drugače najbolj dotika, seznaniti s potekom projekta in jim omogočiti, da že v fazi priprave idejnega projekta podajo svoje mnenje. Včeraj je bilo nekaj pripomb glede zagotavljanja prometne varnosti za pešce, zato se je pripravljalec dokumentacije, novomeški ACER, zavezal, da jih bo v skladu z možnostmi smiselno upošteval. Dejstvo pa je, da se vsem ne bomo mogli ustreči, lahko pa z dobrim obveščanjem bistveno pripomoremo k uspešni izvedbi projekta,“ odločitev za tovrstno predstavitev pojasnjuje mag. Štefan Velečič, ki je na mirnski občini zadolžen za področje okolja in prostora.
Idejna zasnova in idejni projekt sta podlaga za izdelavo in sprejem občinskega podrobnega prostorskega načrta (OPPN) obvoznice. Vse te postopke bi za omenjeno cesto sicer morala voditi država, ki pa je uresničitev projekta zaradi pomanjkanja denarja zamaknila. Občina Mirna je skupaj z občino Šentrupert v svoje roke prevzela vodenje in pripravo dokumentacije, da bi vsaj malo pospešili postopke za izgradnjo obvoznice. Če ne bo zapletov, bi bil OPPN lahko sprejet sredi prihodnjega leta. Dinamiko pridobivanja izvedbene dokumentacije, izbire izvajalcev in izgradnje pa je trenutno nemogoče predvideti, ker je projekt treba še umestiti v državni razvojni načrt, pa tudi splošno stanje trenutno državnim investicijam ni naklonjeno, je zbranim na včerajšnji predstavitvi pojasnil Bojan Papler iz DRSC.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Štefan Velečič o javni predstavitvi projekta mirnske obvoznice