Parkirnih mest v starem Krškem dovolj?!

##IMAGE-3481458##
Čeprav se številni Krčani, ki imajo v dopoldanskem času opravke na občini ali kje drugje v starem mestnem jedru, pritožujejo nad kroničnim pomanjkanjem parkirnih mest, pa z njimi očitno ne delijo mnenje pripravljavci posebne študije mirujočega prometa v tem delu mesta. V podjetju Axis, v katerem so študijo izdelali po naročilu občine, so namreč prepričani, da je parkirnih mest v starem delu Krškega dovolj, potrebno naj bi bilo le povečevanje obrata oz. frekvence števila avtomobilov, ki se v enem dnevu zvrstijo na en parkirni prostor.
V ljubljanskem podjetju so izsledke študije včeraj predstavili občinski upravi in povabljenim predstavnikom Zelenega kroga, v katerem se sicer že nekaj časa zavzemajo, da bi ta del mesta razbremenili pločevine in ga s peš mostom približali tudi pešcem in kolesarjem na levem bregu Save.
Glede na včerajšnjo razpravo na občini resno razmišljajo o tem, da bi v dopoldanskem času omogočili parkiranje na sedaj zaprtem delu od stare lekarne proti nekdanji trgovini Hardi, kjer bi lahko parkirali zaposleni v tem območju in lastniki obrti. V popoldanskem času bi bil omenjeni del zaprt za promet, kar bi reševali s stebrički oziroma verigo, ki bi jo upravljali z daljinskim upravljalcem.
Kot poudarjajo na krški občini, gre za obsežno študijo, katere namen je preučitev trenutnega stanja parkirnih mest na omenjenem območju, ki je zajemala tako obrat oz. frekvenco vozil, ki se zvrstijo na enem parkirnem mestu, dnevni posnetek stanja, nočni posnetek stanja, število registriranih vozil, gospodinjstev, število vozil na gospodinjstvo in še mnogo drugih podatkov, ki vplivajo na sedanje in bodoče stanje mirujočega prometa v mestu Krško.
Za študijo naj bi se odločili, ker želijo med drugim prebivalcem omogočiti bolj prijazen dostop do storitev na občini, ob tem pa hkrati poskrbeti tudi za dinamičen utrip življenja v starem mestnem jedru.
Prisotni na predstavitvi so si bili tako enotni, da je treba za ureditev mirujočega prometa najprej jasno in pregledno začrtana parkirna mesta, urediti prometne znake in s tem ustvariti sporočilo, da je parkiranje dovoljeno le znotraj dovoljenih začrtanih parkirnih mest.
Občinska uprava naj bi sicer akcijski načrt oziroma morebitne spremembe na področju parkiranja v starem mestnem jedru Krškega predstavila ob predložitvi končne verzije študije.