Vestnik
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 2 min.

Radenska od Boračeve do Arje vasi odslej na elektriko


R.Š.
27. 3. 2025, 16.41
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

Družba Radenska je v sodelovanju s podjetjem Logistika Škerget vzpostavila redno dostavno relacijo z električnim tovornjakom.

radenska, bostjan-gerlec
Arhiv podjetja
Notranjost tovornjaka

V Sloveniji je zaživela prva redna linija transporta brez izpustov, ki poteka od proizvodne lokacije Radenske v Boračevi do centralnega skladišča Lidla v Arji vasi. Za prevoze priljubljenih pijač Radenske na tej relaciji skrbi nov električni tovornjak blagovne znamke Volvo z dosegom približno 300 kilometrov, ki za povratno vožnjo porabi približno 300 kilovatov električne energije. Polnjenje tovornjaka poteka v Boračevi, na dvorišču Logistike Škerget, in sicer z zeleno energijo, ki jo zagotavlja sončna elektrarna na strehi prevoznega podjetja.

radenska, bostjan-gerlec
Arhiv podjetja
Električni tovornjak
»Nov električni tovornjak je povsem konkurenčen klasičnim tovornjakom. Vleče lahko do 42 ton, sam tovor oziroma izdelki Radenske pa običajno tehtajo okoli 24 ton. Tak prevoz je okolju bistveno prijaznejši, saj bi klasični tovornjak na relaciji, ki jo danes opravimo z e-tovornjakom, porabil približno 70 litrov goriva,« je povedal Mitja Škerget, direktor podjetja Logistika Škerget d.o.o., s katerim v Radenski sodelujejo pri prevozih doma in v tujini že od leta 1994.
radenska, bostjan-gerlec
Arhiv podjetja
Ekipa Radenske, Lidla in Logistike Škerget


Razmišljajo že o dodatnem tovornjaku z večjim dosegom



»Z novo, zeleno transportno linijo prispevamo k zmanjšanju ogljičnega odtisa, pa tudi k manj hrupa in izboljšanju kakovosti življenja v urbanih območjih. Gre za pilotni projekt, ki nam odpira vrata do še ambicioznejših načrtov v Sloveniji in v regiji. S partnerji namreč že razmišljamo o dodatnem tovornjaku z večjim dosegom, ki bi omogočil prevoze blaga na bolj oddaljene lokacije,« je povedal Boštjan Gerlec, direktor oskrbovalne verige v Radenski. »Veseli nas, da pomen e-transporta prepoznavajo tudi druga slovenska podjetja ter da si je podjetje Radenska za relacijo, na kateri vozi njihovo prvo e-vozilo, izbrala prav Lidlov logistični center. Tudi sami smo nedavno v našo redno floto vozil vključili prvi tovornjak z električno prikolico in s tem naredili še en korak k zmanjšanju emisij in zagotavljanju učinkovitejšega ter okolju prijaznejšega transporta,« je povedal Gregor Planinšič, vodja logistike v Lidlu Slovenija, kjer si prizadevajo, da bodo na ravni Skupine do leta 2050 dosegli neto ničelne izpuste toplogrednih plinov.

radenska, bostjan-gerlec
Arhiv podjetja
Boštjan Gerlec, direktor oskrbovalne verige v Radenski
V Radenski so že pred leti vse viličarje v proizvodnji nadomestili z električnimi, stremijo pa tudi tudi k uporabi zelene energije, pri čemer pomemben prispevek predstavlja sončna elektrarna, ki so jo leta 2024 postavili na strehi proizvodnega obrata v Boračevi. Z lastno sončno elektrarno so v minulem letu pokrili več kot deset odstotkov vseh potreb po električni energiji v obratu.
radenska, bostjan-gerlec
Arhiv podjetja
Ekipa Radenske, Lidla in Logistike Škerget

© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.