Rače: Kolone pred zapornicami bodo trajale še vsaj nekaj let
Mnogi prebivalci Spodnjega Podravja so že pozabili, kako je čakati pred spuščenimi zapornicami, saj je bila na relaciji Pragersko–Hodoš večina križišč med cesto in železniškimi tiri preoblikovana v nadvoze in podvoze. V Račah pa je čakanje pred zapornicami še vedno del vsakdana.

Na Ljubljanski cesti, ki je v Račah daleč najbolj obremenjena, postaja tudi zaradi povečevanja cestnega prometa situacija vedno bolj nevzdržna. Na občini so si zato zadali cilj, da bodo to križišče preuredili v sodobno izvennivojsko križanje ceste in železniških tirov.
Župan Branko Ledinek je povedal: „Želimo, da se železniški prehod preuredi v podvoz. Pri tem gre za res velik projekt, ki smo ga razdelili v tri faze. V prvi fazi govorimo o ureditvi ceste od Frama do železniškega prehoda, v drugi obravnavamo podvoz in v tretji govorimo o cesti od železniškega prehoda v smeri Ptuja. Gre za res obsežen projekt, ki pa v celoti zadeva državno infrastrukturo, saj sta tako cesta kot železniški tiri v državni lasti. Prav zaradi vseh teh dejstev se moramo zavedati, da pot do cilja ni odvisna od občine, pač pa od državnih služb. V državnih razvojnih programih je zgodba res že predvidena, vprašanje pa je, kdaj bo vse skupaj dejansko realizirano.“
Prve težave že pri iskanju pripravljavca dokumenatcije
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se