Ptuj: Redarjev kmalu ne bo več v ptujski Mestni hiši
V medobčinskem redarstvu Skupne občinske uprave (SOU) občin Spodnjega Podravja je 11 zaposlenih, od tega devet redarjev. Zaenkrat imajo prostore v Mestni hiši, od tam pa naj bi se kmalu selili v Trstenjakovo 9, kjer že deluje občinska inšpekcijska služba (pa tudi mestna poslovalnica Lekarn Ptuj). Kaj to pomeni za stranke?

Selitev redarske službe na novo lokacijo je na zadnjem kolegiju županov napovedala direktorica SOU Alenka Korpar. Kot je dejala, je razlog za to bila potreba občinske uprave po dodatnih prostorih.
»Po reorganizaciji občinske uprave in posledično novih zaposlitvah na občini in naši upravi se je pojavila potreba po dodatnih prostorih, tudi teh, v katerih smo mi bili do sedaj. Zaenkrat bi se v Trstenjakovo 9, kjer so se sprostile tri pisarne, selilo le redarstvo (11 zaposlenih, od tega devet redarjev, en prekrškovni organ in vodja redarstva). Datuma selitve še ni mogoče napovedati, saj je treba pisarne še urediti (nove instalacije za priklop računalnikov in programov redarjev, menjava oken, klima in pleskanje). Za stranke bo redarstvo po selitvi delovalo v Trstenjakovi enako kot do sedaj že inšpekcija,« so pojasnili na ptujski občini.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se