Milijonti obiskovalec slovenskega paviljona v Milanu bo obiskal tudi Dolenjske Toplice


Slovenski paviljon na svetovni razstavi Expo 2015 v Milanu je v torek ob 17. uri obiskal milijonti obiskovalec Marco Rota iz Milana s svojo ženo Clelio. Predstavniki paviljona so častnega obiskovalca obdarili z bogatim tedenskim obiskom Slovenije. Slovenski paviljon po zadnjih podatkih dnevno obišče 7.100 obiskovalcev. Večino obiskovalcev paviljona predstavljajo italijanski državljani (80 odstotkov), sledijo francoski državljani. Za vstop v slovenski paviljon se podobno kot v drugih paviljonih čaka in sicer eno uro.
38-letni Marco Rota iz Milana, po poklicu režiser, je Expo že večkrat obiskal, vendar je do zadnjega trenutka odlašal z obiskom slovenskega paviljona in nato izbral več kot pravi trenutek. Marco ima s Slovenijo še posebno vez, saj se je njegov oče rodil v Piranu, zato tudi sam dobro pozna slovensko Istro, kot priznava, pa malo manj pozna preostanek Slovenije. Pravi, da je slovenski paviljon eden izmed njegovih najljubših ravno zaradi dejstva, da je zelo tematski in se dobro navezuje na temo letošnjega Expa. Pravi, da po Milanu tudi povsod opazi nalepljene promocijske srčke »I feel Slovenia«. Nagrada, ki jo je prejel, vključuje romantični vikend in degustacijo za dve osebi v Oštarija&Hotel Dolenjske Toplice, dve nočitvi s polpenzionom za dve osebi v Grand hotel Primus v Termah Ptuj, kosilo za dve osebi v restavraciji gostinstva Jezeršek na Blejskem gradu in dve nočitvi s polpenzionom za dve osebi v hotelu Sotelia v Termah Olimia.
Rezultati raziskave podjetja Mediana med naključnimi 326 obiskovalci paviljona kažejo, da bi skoraj 95 odstotkov anketiranih priporočilo obisk slovenskega paviljona sorodnikom in prijateljem, zaradi obiska paviljona pa si skoraj 86 odstotkov obiskovalcev želi videti Slovenijo. Obiskovalci so predvsem pohvalili arhitekturo in obliko paviljona ter izpostavili izjemno prijaznost in pristop slovenskega osebja v paviljonu. Slovenski paviljon so ocenili za boljšega od ostalih paviljonov na Expu zaradi interaktivnosti predstavljenih vsebin v paviljonu, kot je možnost hoje po piranski soli, vohanje devetih vrst medu, vrtenje vetrnic s pihanjem in multimedijska virtualna 3D očala.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
