Vozniki plužnih in posipalnih vozil na haloških cestah so pravi junaki
Urejanje in vzdrževanje infrastrukture je v Halozah zaradi razgibanega terena precej dražje kot na ravninskih območjih, zima povzroča še dodatne težave. V vseh sedmih haloških občinah so zagotovili, da glede na razmere zagotavljajo dober standard zimskega vzdrževanja cest. So pa opozorili, da bi zanj država lahko primaknila kaj več …

Župan občine Cirkulane Janez Jurgec je povedal, da so tereni v njihovi občini za pluženje zelo zahtevni in nevarni: »Kljub temu smo se vedno potrudili, da so bila cestišča toliko urejena, da so bila prevozna. Vsekakor za to namenjamo tudi več sredstev kot v ravninskih občinah. Opozoril je, da bi hribovitim občinam za opravljanje zimske službe država morala nameniti več sredstev.
Direktor občinske uprave Majšperk Matic Šinkovec je povedal, da se pozimi težave pojavljajo na vseh strmih cestah: »Tam je pluženje in predvsem posipavanje poledenelih cest zelo zahtevno in nevarno, traja več časa in je seveda tudi dražje, saj je za isti učinek potrebnega več posipnega materiala. Na makadamskih cestah manjših količin snega ni mogoče splužiti, ceste pa ne smejo biti posipane s soljo. Pri nizkih temperaturah več dni zapored samo posipanje s peskom ni tako učinkovito.« Ocenil je, da je za prevoznost občinskih cest pozimi dobro poskrbljeno, z več sredstvi pa bi lahko standard seveda še zvišali. Opozoril je, da vzdrževanje cestne infrastrukture v Halozah ni drago le pozimi, temveč tudi poleti, ko je treba poskrbeti za odvodnjavanje padavinskih voda, sanacijo vdorov brežin in podobno.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se