Spodnje Podravje: Boljša cesta, višje hitrosti, manj varnosti
V Spodnjem Podravju, predvsem na območju mestne občine (MO) Ptuj, je cestna infrastruktura zelo dotrajana. Zato je nemalokrat slišati pozive k modernizaciji cest, katere cilj je izboljšanje prometne varnosti.

Nedvomno je vožnja po zglajenem in ravnem asfaltu udobnejša in varnejša kot vožnja med udarnimi jamami ter drugimi luknjami v asfaltu, kolesnicami in izboklinami, ki jih povzročajo težka tovorna vozila. Slikovit primer takšne poškodovane ceste je regionalna cesta od Ptuja do Zavrča. Na nekaterih odsekih je sicer že popravljena ali pokrpana, ne pa povsod. Opozorila po nujnosti sanacije cest, od državnih do občinskih, prihajajo domala iz vseh občin.
V Kidričevem nove ceste, žal pa tudi žrtve
Po obsegu obnovljenih cest v regiji najbolj izstopa občina Kidričevo, kjer se intenzivno urejajo tako lokalne kot glavne državne ceste. Lahko bi rekli, da nov asfalt polagajo kot po tekočem traku. Žal se je pokazalo, da je lahko urejena in obnovljena cesta tudi past za morebitne nesreče. Junija lani sta na novi cesti v Lovrencu na Dravskem polju ugasnili dve življenji. Trčila sta kolesar in motorist, oba sta umrla na kraju nesreče. Cesta med Lovrencem in Ptujsko Goro je letos zahtevala še eno življenje, usodna je bila za motorista.
Tako kot se po eni strani porajajo težnje po nujnosti obnove cestnega omrežja, je na drugi strani slišati opozorila, da modernizirane ceste predstavljajo večjo nevarnost, čeprav je cilj vsake obnove večja varnost udeležencev v cestnem prometu. Bolj kot je cesta lepa, gladka, široka in ravna, bolj vozniki pritisnejo na plin.
Občutek večje varnosti, ki je lahko varljiv
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se