Ptu: Krožišče pri minoritskem samostanu
Postavitev začasnega montažnega krožišča pri minoritskem samostanu na Ptuju se je izkazala kot dobra prometna rešitev. Pretočnost se v večini primerov izboljšala, razen v jutranji in popoldanski prometni konici iz smeri Osojnikove ceste, kjer še vedno nastaja gneča. Direkcija RS za infrastrukturo (DRSI) je tudi ta problem nameravala urediti z gradnjo stalnega, nekoliko spremenjenega krožišča, a se zapleta. Trajna rešitev se prestavlja v prihodnost; vsaj za leto dni.

Nekaj manj kot sto tisoč evrov je Direkcijo RS za infrastrukturo doslej stala sedanja ureditev začasnega montažnega krožišča (z vzpostavljenim mimobežnim pasom) pri minoritskem samostanu. Na podlagi dosedanjih ugotovitev bo urejen trajni prometni režim. Že maja lani je Direkcija objavila razpis za izdelavo idejne zasnove in projekta za izvedbo in izbrala najugodnejšega ponudnika, podjetje APPIA. Vrednost naročila za celotno dokumentacijo je 35.415 evrov. V sklopu tega se je izvedla tudi prometna študija, ki je osnova za izdelavo projektne dokumentacije za ureditev križišča. Ta je – presenetljivo – pokazala, da naj bi bilo s kapacitetnega vidika semaforizirano križišče v času konic malenkost boljše kot krožno križišče. A večina voznikov se s tem ne strinja. Tudi ptujska občina je podala mnenje, da je sedanji režim, ki je v uporabi skoraj dve leti, sicer s potrebnimi izboljšavami, boljši. V začetku tega leta so zavrnili predlog DRSI, po katerem bi se zaradi ureditve fiksnega krožišča morali odpovedati delu mestnega parka.
„Izdelana je IDZ projektna dokumentacija krožišča v več variantah. Na skupnem sestanku z Mestno občino Ptuj je bila na podlagi izdelane prometne študije izbrana optimalna varianta ureditve. Projektant je nato izbrano varianto poslal v pridobitev projektnih pogojev na Mestno občino Ptuj, ki pa se z izbrano varianto ni strinjala in je predlagala spremembe. Predlog občine je preveril projektant. Ali bo del parka namenjen ureditvi krožišča, bo znano po prejemu preveritev oz. ugotovitev projektanta. O njih bo DRSI obvestila tudi občino. Ocenjena vrednost bo znana po izdelani in recenzirani projektni dokumentaciji,“ so pojasnili na DRSI. Sledila bosta priprava in podpis sporazuma o sofinanciranju ter razpis za gradnjo. Če bodo nadaljnje aktivnosti potekale brez večjih težav, bi se gradbena dela lahko začela v letu 2021. To pomeni, da se začetek del glede na plane Direkcije prestavlja vsaj za leto dni.
Občina ima svoj predlog; park ostaja
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se