Hrvati bi nas lahko naučili, kako graditi ceste
Medtem ko Slovenija 25 let ni sposobna zgraditi 30 kilometrov ceste od meje s Hrvaško z navezavo na avtocesto (najprej je bila to Slovenska Bistrica, danes Ptuj), sosedje Hrvati s svetlobno hitrostjo pripravljajo projekt za 12-krat daljšo magistralno cesto med slovensko in srbsko mejo, za katero imajo po navedbi Ministrstva za infrastrukturo (MZI) v večini že izdelano projektno dokumentacijo.

Hrvaška od meje s Slovenijo do meje s Srbijo prioritetno načrtuje gradnjo 370 kilometrov nove hitre ceste – podravske magistrale. Slovenija na drugi strani s 30 kilometri magistrale – navezave na avtocesto – menca že četrt stoletja. Čeprav so Hrvati z načrti zelo daleč, priključitev njihove ceste na slovensko prometno omrežje še ni določena – ali bo to Ormož ali Zavrč. Pogovori o tem so na ravni prometnih oziroma infrastrukturnih ministrstev obeh držav. Po pojasnilu slovenskega, ki ga vodi Alenka Bratušek, je trasa v usklajevanju. „Potek nove povezave na območju vzhodne Slovenije je v fazi usklajevanja z Republiko Hrvaško,“ so povedali na MZI.
Hrvaška ima projektno dokumentacijo
Dejstvo je, da Hrvaška ne sedi križem rok, postopke za novo magistralo pelje hitro in odločno. Za celotno traso ceste (370 km) imajo izdelane študije hitre ceste, za večji del odsekov pa že tudi projektno dokumentacijo. Vse kaže, da nameravajo sosedje svojo novo hitro cesto Podravino pripeljati do Ormoža, kjer bi se navezala na že zgrajeno ormoško vzhodno obvoznico. Neposredno bi povezala mesti Ormož in Varaždin, s tem bi na hrvaški strani prometno razbremenili naselja varaždinskega predmestja.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se