Cesta Ormož–Ptuj še vedno golob na strehi
Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec, ki se je v sklopu vladnega obiska Podravja sredi tedna mudil tudi na Ptuju, o novi cestni povezavi Ptuj–Markovci–Gorišnica–Ormož ni povedal nič novega, česar že ne bi vedeli: da se na vseh področjih zatika in da je še marsikaj v zraku oziroma nedorečeno. Za odsek med Ptujem in Markovci iščejo najoptimalnejšo rešitev tako z vidika ohranitve naselij in bivanjskega okolja kot tudi s finančne plati.

Med dvema severnima različicama (S4 in S5) naj bi poskusili najti hibridno varianto. Trasa S4 bi v Budini „povozila“ preveč hiš, trasa S5 v tunelski izvedbi pa je za državo predraga. Zato so strnili glave, kako najti srednjo, optimalno pot, je med drugim na Ptuju povedal infrastrukturni minister. Poudaril je, da je cesta Ptuj–Ormož eden prioritetnih projektov njegovega ministrovanja. Denar ni problem, je povedal, zatika se pri gradbenem dovoljenju za prvi del ceste in iskanju trase za manjkajoči odsek proti Ptuju. „Če bi bilo po naše, bi cesto že gradili, denar imamo, a se je zaradi pritožbe pri pridobivanju gradbenega dovoljenja za odsek Gorišnica–Markovci postopek upočasnil. DARS v sodelovanju z zavodom za varstvo narave pelje tudi postopke glede vplivov na okolje tako za prvi kot drugi del ceste. Računamo, da bi bila po dopustih študija izdelana, pa tudi da bi kmalu prišli do pravnomočne odločitve za izvajalca gradnje odseka Ormož–Markovci. Ker ne želimo izgubljati časa, razpis vodimo vzporedno s pridobivanjem gradbenega dovoljenja. Želim si, da bi gradnjo pričeli letos. Ta cesta je nujno potrebna za razvoj tega dela Slovenije. Obljube o njej poslušate že več kot 15 let. Ne želim biti eden izmed ministrov v vrsti, ki je prišel na teren samo z obljubami, ampak želim reči, da bomo to izpeljali,“ je poudaril Vrtovec.
Izpadla izvajalca sta se pritožila in uspela
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se