Bi na Ptuju namestili pametne hitrostne ovire?
Fizične hitrostne ovire veljajo za precej učinkovit način umirjanja prometa. Marsikje so tudi na tem področju šli v korak s časom in namestili tako imenovane pametne hitrostne ovire, ki so bodisi povezane z radarjem bodisi spreminjajo trdoto glede na hitrost vožnje.

Možnih rešitev je več, razlikujejo se tudi po državah. Švedi so en sistem uvedli že pred leti. Gre dejansko za ovire, ki se spustijo za nekaj centimetrov v tla, ko zaznajo prehitre voznike. Kaznujejo torej le tiste, ki se ne držijo omejitev, sicer se je možno peljati normalno.
Španci so razvili svojo, popolnoma drugačno metodo, ki jo že uporabljajo tudi v Nemčiji in Izraelu, in sicer uporabljajo nenewtonsko tekočino, ki spreminja trdoto, ob počasni vožnji je mehka, ob hitri pa izjemno trda.
Svetnik Franjo Rozman je opozoril na nekatere previsoke ovire, ki so postavljene na Ptuju.
Možnosti za umiritev prometa je namreč več, od manjših grbin do občutnih, visokih hitrostnih ovir ipd. Občini je predlagal, da prouči skladnost z zakonom in dovoli vgradnjo pametnih hitrostnih ovir. Argumentiral je, da so te ovire nameščene v conah z omejitvijo hitrosti na 30 km/h in jih je nemogoče prevoziti pri tej hitrosti, ne da bi tvegali poškodbe na vozilu. Kot primer je navedel pred kratkim postavljeno hitrostno oviro v Prešernovi ulici 33 na Ptuju (pred Knjižnico Ivana Potrča Ptuj): „Takšne ovire kaznujejo prav vse voznike, tiste, ki vozijo hitreje od predpisane hitrosti.