Tudi lastniki praznih hiš morajo plačati za smeti
Za zbiranje odpadkov v nenaseljenih objektih, hišah, stanovanjih ali počitniških hišicah lastniki ne potrebujejo posod za zbiranje odpadkov, kljub temu pa so zavezanci plačila ravnanja z odpadki. Čeprav marsikomu to ni všeč, bo za smeti moral plačevati tudi na lokaciji svojega vikenda ali celo zapuščene hiše, ki jo je podedoval, če je ta še primerna za bivanje.

V skladu s tehničnim pravilnikom o ravnanju s komunalnimi odpadki lastniki nenaseljenih nepremičnin enkrat letno prejmejo vrečke za zbiranje mešanih komunalnih odpadkov, embalaže in papirja, ki jih nastavijo na predvideno prevzemno mesto v skladu s termini odvoza, ki ga vsako leto pripravi izvajalec Javne službe.
Podlaga za izvajanje storitev je Uredba o metodologiji o oblikovanju cen obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja, sta povedala Vilibald Šabeder in Gregor Uhan iz službe za ravnanje z odpadki podjetja Javne službe Ptuj. Ta v 23. členu 8. stavka predpisuje, da se za stavbo, v kateri ni stalno prijavljenih prebivalcev in za katero ni podatka o velikosti zabojnika, upoštevata najmanj ena tretjina najmanjše velikosti zabojnika in najmanjša pogostost odvoza v skladu z občinskim predpisom.
Glede na izračun lastniki za posamezno enoto plačajo volumen 27 litrov na mesec. Strošek ravnanja se tako za nenaseljene objekte, stanovanja ali počitniške hišice, kjer ni posod za odpadke (velja tudi za prazne poslovne enote) giblje med 2,5 do 3,5 € na mesec, odvisno od količine skupno zbranih komunalnih odpadkov v tistem mesecu. Pri praznih stanovanjih v večstanovanjskih objektih pa razdelitev stroškov za odvoz odpadkov opravi upravnik določene stavbe.
Manjšim podjetnikom s sedežem na domačem gospodinjstvu ni treba plačati posebej
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se