Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Minister Bogovič - namenjen za odstrel poiskal zaklonišče


B. D. G.
31. 8. 2012, 18.25
Posodobljeno
05. 09. 2012 · 13:48
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

bogovic_sls.jpg
arhiv DL
Franc Bogovič (Foto: arhiv DL)

##IMAGE-3401308##

Prvi mož SLS Radovan Žerjav je danes potrdil, da je od predsednika vlade Janeza Janše res prejel pošto, naj ljudska stranka resno razmisli o zamenjavi ministra za kmetijstvo in okolje Franca Bogoviča. Kot so poročali mediji, naj bi bil razlog za tak poziv Janševa ocena, da minister prepočasi rešuje problematiko izgradnje obvoznice pri Škofljici.

Danes so v Posavju na veliko ugibali, kaj bi lahko bil razlog za tako negativno oceno, a mnogi v regiji so prepričani, da nikakor ne gre zgolj za omenjeno obvoznico. Za enega od osrednjih razlogov nekateri Posavci štejejo to, da se je Bogovič postavil v bran Martinu Novšaku na vodilnem mestu podjetja Gen energija.

Minister Bogovič se je danes sestal z župani in predstavniki občin razvojne osi 3a, na katerem so obravnavali potek izvajanja aktivnosti za gradnjo obvoznice Škofljica. Kot sporočajo iz ministrstva, sta minister in župan občine Škofljica Ivan Jordan po srečanju izrazila zadovoljstvo nad dogovorjenim, saj naj bi predstavniki pristojnih ministrstev in župani dosegli napredek v pogovorih o gradnji obvoznice.

Kaj je prineslo dosedanje dogovarjanje? Pri izbrani različici, ki bo verjetno tekla skozi Barje, so nadomestne habitate s tehničnimi rešitvami s prej predvidenih 250 hektarjev zmanjša na 90 hektarjev kmetijskih zemljišč, kar bo pomenilo tudi bistveno pocenitev obvoznice. Ta je, kot je dejal Bogovič, prvotno stala 112 milijonov evrov, od tega so 60 milijonov evrov stali nadomestni habitati.

Po Bogovičevih besedah naj bi že postavili roke za aktivnosti v zvezi z umestitvijo obvoznice v prostor. Poudaril je še, da so ključni pogovori glede obvoznice potekali že maja. Tako je, kot je dejal, medresorska delovna skupina, ki je bila imenovana 21. maja, do 29. maja pripravila vse rešitve: različice kratkoročnih rešitev in tudi opredelitev do sprejema državnega prostorskega načrta (DPN). Pri pripravi te različice je potekala tudi priprava okoljskega poročila, ki bo zdaj dopolnjeno.

Javna razgrnitev okoljskega poročila je predvidena v oktobru, nato pa bi vlada lahko konec leta že sprejela različico poteka obvoznice. "Od tu naprej je  po zagotovilih ministrstva za infrastrukturo in prostor ter direkcije za ceste potrebno največ eno leto do državnega prostorskega načrta, ki bo osnova za pridobitev gradbenega dovoljenja," je razložil minister Bogovič.

Na vprašanje STA je Bogovič dejal, da je bil današnji sestanek dogovorjen že v začetku tedna, sicer pa so bile rešitve na mizi že konec maja. Z dogovorjenim so zadovoljni tudi župani občin ob tej razvojni osi, zato 3. septembra ne bodo zaprli regijske ceste, kot so napovedovali.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.