Resslov most v Mršeči vasi bo do konca leta nared
Mineva leto dni od postavitve temeljnega kamna za nov most čez Krko v Mršeči vasi in v delavnic novomeškega CGP so v tem času že veliko naredili.

Začel se je z nasipom z obeh strani brega reke Krke, nameščanjem pilotov itd., zdaj pa je po besedah župana Jožeta Simončiča vse pripravljeno za betonažo prekladnih nosilcev.
»Vsa dela pod gladino vode so opravljena, zdaj bo lažje, ker se bo vse dogajalo nad vodo, to pa pomeni tudi manjša odvisnost od vremena,« pravi župan, ki računa, da bo most nared do konca leta, kar pomeni z manjšo zamudo.
Po desetih letih

Začasni pontonski most, ki ga je po podrtju starega lesenega mostu občini v brezplačni najem dala Slovenska vojska, še vedno stoji, a je med gradnjo zaprt za promet.
Tako se morajo sedaj domačini - krajani Mršeče vasi, Zameškega, Čistega Brega in Hrvaškega Broda - voziti po bližnjih poteh okrog, kar je malce dlje, a so razumevajoči in potrpežljivi, saj bodo kmalu po desetih letih spet imeli nov in varen most, ki so ga tako želeli.
Nov most, ki bo zagotavljam dvosmerni promet, bo imel nosilnost 60 ton in dva opornika. Vozna površina bo široka pet metrov, imel bo dva hodnika za pešce, leseno ograjo in razgledno ploščad. Promet za tovorna vozila bo na mostu prepovedan, dovoljena pa bosta prevoz tovora in kmetijske mehanizacije.
Občinska naložba

Naložba je ocenjena na nekaj manj kot 2,4 milijona evrov, financirala pa jo bo Občina Šentjernej v celoti.
Med gradnjo bodo po besedah šentjernejskega župana pridobili še dokumentacijo za obnovo občinske ceste in obeh navezovalnih delov na most ter nato na razpisu izbrali še tega izvajalca del. Računajo, da bi bil v letu 2026 zgrajen nov most z novo cesto, ki bo povezoval dva dela občine Šentjernej.
Novi betonski most bodo poimenovali po izumitelju ladijskega vijaka Josefu Resslu, ki je na reki Krki delal prve poskuse.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se