Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Šmarčna in Breg povezana z brvjo


lokalno
7. 6. 2008, 00.00
Posodobljeno
18:14
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

brv_smarcnabreg.jpg
Arhiv Lokalno.si
Brv je zgrajena na lokaciji starega broda čez Savo med Šmarčno in Bregom. Namenjena bo pešcem, kolesarjem, motoristom in intervencijskim vozilom.
brv_smarcnabreg.jpg
Brv meri 170 metrov in je široka tri metre.

Danes ob 17. uri bo na Šmarčni otvoritev brvi čez Savo, ki povezuje to vas z vasjo Breg na levem bregu reke. Izgradnja brvi je bila predvidena v koncesijski pogodbi za izkoriščanje energetskega potenciala spodnje Save na zahtevo Kompolja in Šmarčne. Pogodbena vrednost izgradnje brvi je 675.000 evrov, investitorji pa so bili Holding slovenske elektrarne, družba Infra in Občina Sevnica. Slednja je financirala še elektroinštalacijo, asfaltacijo dostopov, varovalno ograjo na dostopih in odkupila za to potrebna zemljišča, kar jo je skupaj stalo dodatnih 70.000 evrov.

Cestno podjetje Maribor, ki je brv gradilo, je z delom zelo zamujalo, saj je bila otvoritev načrtovana že po zagonu hidroelektrarne Boštanj. Vaščani so sprva zahtevali prehod čez Savo celo pred začetkom obratovanja elektrarne.

Sicer pa je ta ozki, a dolgi most predviden v glavnem za pešce. Brv je namreč zgrajena na lokaciji starega broda čez Savo med Šmarčno in Bregom v dolžini 170 metrov in je široka tri metre. Uporabljali jo bodo predvsem pešci, kolesarji, motoristi in intervencijska vozila. Omogoča dostop z desnega brega do železniške postaje na Bregu, uporabna je za rekreacijske namene, za hitrejše komunikacije za planince, kot so pohodi na Lisco in druge turistično zanimive kraje, kot so Razbor, Okroglice, Lovrenc.... Omogočen pa je tudi dostop iz desnega na levi breg in obratno za intervencijska vozila.

Posebna občinska komisija za spremljanje izgradnje hidroelektrarne Blanca je na nedavnem sestanku največ pozornosti namenila rekonstrukciji cestnih odsekov, predvsem na levem bregu na relaciji med obema železniškima prehodoma na Gobovcih, kjer je stanje cestišča ob deževju zelo slabo. Investitor je zagotovil na omenjeni relaciji urediti prepust.

Intenzivno se izvajajo dela v Florjanski in Drožanjski ulici do glavne ceste. Dela, ki so pod vplivom zajezne gladine, v dolžini približno 300 metrov, morajo biti dokončana do septembra, preostala dela pa se bodo izvajala še v drugi polovici in začetku prihodnjega leta. Sredi junija je predvideno, da se bodo začela dela na regionalni cesti. Zapora naj bi predvidoma trajala na Drožanjskem potoku 35 dni, na Florjanskem potoku pa dva meseca.

V sklop ureditvenih infrastrukturnih del blanške elektrarne sodi tudi gradnja mostu na Logu. Za njegovo umestitev bo prostorski načrt v imenu države pripravila občinska strokovna služba, graditi pa naj bi se začel po optimističnih napovedih konec leta 2010.

Most na Blanci, ki teče preko jezovne zgradbe elektrarne, pa bo za potrebe gradbišča prevozen že v drugi polovici julija. Dolg je 169 metrov in dobrih 9 metrov širok, javni promet po njem pa bo lahko stekel po otvoritvi elektrarne, ki bo konec maja prihodnje leto.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.